Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange kan podcasts kan Mediafly takle?

 

Prøvde et eller annet program, og der var grensa 5. Trenger en som kan importere fra Google. Orker ikke å legge inn alle på nytt. (Alle=De som jeg fant interessant fra nrk.no)

Google har jo faktisk et eget program, Listen. Har dog ikke prøvd det selv så mye.

Lenke til kommentar
Finnes det et godt program for podcaster? Bruker i dag ACast, men får ikke spilt av video-podcasts.

 

Beyondpod er et alternativ. Selv bruker jeg doggcatcher, og er veldig fornøyd. Du finner det i markedet (24 t gratis) og kan kjøpe det via utviklerens nettsider.

Jeg har prøvd det meste, og ser vel på Beyonpod og Dogggcatcher som de to reelle valgene.

 

Skal du synce med Google blir det Beyondpod (kommer også hos Doggcatcher etterhvert). Jeg bruker Doggcatcher til podcasts og Newsrob (gratis) til vanlige RSS feed. Newsrob syncer med Goggle.

Endret av eggs
Lenke til kommentar

Dagens Næringsliv hadde testet diverse app-stores.

 

Ser de skriver om Android Market - "Det er lett å søke i katalogen og det er kategorier man kan bla seg gjennom om man ikke er ute etter noe spesifikt."

 

Når jeg går inn på Android Marketfinner jeg ingen søkefunksjon slik DN beskriver, og ikke synes jeg det er spesielt enkelt å bla gjennom kategorier.

 

Er jeg inne i feil "market"? Fint om noen kunne gitt meg en tilbakemelding på dette.

Lenke til kommentar
Dagens Næringsliv hadde testet diverse app-stores.

 

Ser de skriver om Android Market - "Det er lett å søke i katalogen og det er kategorier man kan bla seg gjennom om man ikke er ute etter noe spesifikt."

 

Når jeg går inn på Android Marketfinner jeg ingen søkefunksjon slik DN beskriver, og ikke synes jeg det er spesielt enkelt å bla gjennom kategorier.

 

Er jeg inne i feil "market"? Fint om noen kunne gitt meg en tilbakemelding på dette.

Fjomp. I hovedmenyen, der du velger "spill, programmer, SØK, nedlastninger" står det faktisk søk, ellers kan du trykke på den knappen som brukes til å søke med (forstørrelsesglassknappen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...