Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Fikk meg en Hero idag, så tenkte jeg måtte registrere meg her for å kunne få litt hjelp hvis det trengs :blush:

Er veldig fornøyd med telefonen, helt fantastisk brukeropplevelse, deilig og responsiv skjerm, og veldig lettvint å bruke :D

 

Så til spørsmålene (ja jeg har søkt): finnes det noe program jeg kan bruke for å spille av videoer uten å måtte konvertere de til noe spesielt format? La inn en episode av Family Guy i XviD, men finner den ikke på tlf/minnekortet. Finnes det noen filutforsker liggende på tlf, eller må jeg laste ned en fra Market?

Lenke til kommentar

Du kan laste ned Astro - det er en veldig god filutforsker, men det er godt mulig den blir betal-app etter hvert. Du må bare venne deg til å konvertere filer for å spille dem av - grafkkchippen har bare mulighet for å bruke hardwareaksellerering på videoer kodet med spesielle begrensninger , og prosessoren er alt for svak til å spille av noe særlig på egen hånd.

Lenke til kommentar
Du kan laste ned Astro - det er en veldig god filutforsker, men det er godt mulig den blir betal-app etter hvert. Du må bare venne deg til å konvertere filer for å spille dem av - grafkkchippen har bare mulighet for å bruke hardwareaksellerering på videoer kodet med spesielle begrensninger , og prosessoren er alt for svak til å spille av noe særlig på egen hånd.

 

Ja se der ja, den funket jo flott!

Noe spesielt program jeg bør bruke for å konvertere? Hva med en liten "howto" for dette? :)

Lenke til kommentar
Mulig jeg har bladd forbi men finnes det en app som lar meg styre spotify på pcen fra min egen mobil? som en slags fjernkontroll?

Remotify.

 

Veldig enkel og grei app som gjør Heroen til en Spotify fjernkontroll via trådløst nettverk.

En apk du installerer på Heroen, og en server-app (remotify.exe) du installerer på maskinen du skal styre.

 

http://remotify.roligt.net/?page_id=3

Lenke til kommentar
Finnes det en app der ute som gjør det mulig å ta telefonen ved å trykke hvor som helst på mobilen? Evt. rope ut et lydsignal eller tilte mobilen raskt bakover?

 

Ønsker å kunne ta telefonen uten å måtte sikte på knappen nede i hjørnet av skjermen mens jeg kjører.

 

Hero? Da kan du jo bare dra nedover skjermen, akkurat som når du låser opp skjermen, for å svare telefonen.

Lenke til kommentar
Finnes det en app der ute som gjør det mulig å ta telefonen ved å trykke hvor som helst på mobilen? Evt. rope ut et lydsignal eller tilte mobilen raskt bakover?

 

Ønsker å kunne ta telefonen uten å måtte sikte på knappen nede i hjørnet av skjermen mens jeg kjører.

Hva med handsfree-headsetet, om du ikke har en bedre handsfreeløsning fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...