Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Man må nok det ja. aTrackDog hjelper til med sånt da. Kjører en sjekk et par ganger i uken. Det finnes alternativer til Markets der alle kan betale, f.eks. Mobentoo, men det er dessverre ikke så mange som legger ut appsene sine der. Finnes en eller to andre og, men de husker jeg ikke hva het i farten. Mobentoo hadde ikke RoboDefense.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man må nok det ja. aTrackDog hjelper til med sånt da. Kjører en sjekk et par ganger i uken. Det finnes alternativer til Markets der alle kan betale, f.eks. Mobentoo, men det er dessverre ikke så mange som legger ut appsene sine der. Finnes en eller to andre og, men de husker jeg ikke hva het i farten. Mobentoo hadde ikke RoboDefense.

 

Marketapplikasjonen gjør det samme, bare trykk på "My downloads".

 

 

Eneste forskjellen er vel at Market ikke sporer oppdateringer på applikasjoner som er installert uten hjelp av Market.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefale en bra kalender man kan laste ned fra "marked". Til HTC Hero tlf.

 

En kalender som synkroniserer med outlook. OG gjerne en kalender som har automatisk viser ukesnummer. Den som er på HTC i dag må man gå inn på en dag i uken for å se uke nr. Det blir for tungvindt. Syntes selv at Nokia kalender var bedre enn den jeg idag har på HTC.

 

Noen forslag, please????

Lenke til kommentar
Noen som har tips til en Caller ID? Et program som sjekker nummeret som ringer meg mot en opplysning?

Truecaller. Den kan til og med fikse på feil i telefonlisten, legge inn adresse, osv.. :)

Ja vet det, men hører folk klager noe jævlig over akuratt det programmet. Kostet penger før gjorde det også, men jeg ser ingen pay-app i marked. (kjører custom rom så dere trenger ikke kommentere at det ikke har blitt lansert i Norge enda :p)

Lenke til kommentar

Vet ikke når problemet oppstod, for jeg både kjøpte nytt minnekort og oppgraderte HTC Syncen samtidig. men etter dette, så får jeg beskjed på tlf at den ikke finner noe HTC Sync på min PC. noe som er bullocks da jeg ofc har det. innstalert den nyeste versjonen 2.0.18 (HTC HERO)

 

Noen som har et godt svar til en "Un"Synca mad man!?!?

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på AtrackDog(SD) og AtrackDog?

 

Har det noe å gjøre med hvor programmene jeg laster ned lagrer seg ? Jeg har et helt nytt klasse 6 kort i min HTC hero. Er det en instilling jeg må gjøre for å få den til å automatisk lagre til SD kortet og ikke telefonminnet ?

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på AtrackDog(SD) og AtrackDog?

 

Har det noe å gjøre med hvor programmene jeg laster ned lagrer seg ? Jeg har et helt nytt klasse 6 kort i min HTC hero. Er det en instilling jeg må gjøre for å få den til å automatisk lagre til SD kortet og ikke telefonminnet ?

Er vel så vidt jeg vet ikke mulig om man kjører stock rom. krever root og apps2sd eller lignende tror jeg.

Lenke til kommentar
Prøver igjen.. Er det noen som vet hvordan jeg kan sortere bildene mine i mapper? Altså lage mapper med navn osv på HTC Hero :)

 

 

Hvis du bruker ASTRO, så kan du opprette mapper på Heroen din. Hvis du f.eks oppretter forskjellige mapper i sdcard/media/pictures/ så vil bildene i disse mappene vises i Album under forskjellige mapper.

Lenke til kommentar

Noen som vet om et enkelt og greit treningsprogram? Der jeg bare skriver opp de øvelsene jeg har første gangen med antall sett, reps og kilo. Der jeg bare trenger føre på kilo f.eks. for hver trening så registrerer den når det er og jeg kan se framgangen i programmet? Altså en slags treningslogg ;)

 

Har prøvd WorkItOut og workout buddy, men de er litt for tungvinne og avanserte syntes jeg.

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...