Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

sitter med en hero her og den fungerer kanon. aldri vært borti bedre telefon. men jeg kunne tenkt meg en EQ på den. noen som har forslag til en slik app/widget? noen andre kule widgets som er verdt å teste? mens jeg først er igang så lurer jeg jo også på når 2.0(eller 2.1 kanskje?) kommer? :D

Lenke til kommentar
Finnest det eit program som måler data-trafikken på trådlaust og telefonnettet?

 

Netcounter, som nevnt til begge deler, men foretrekker nå 3G Watchdog til å overvåke trafikk på telefonnettet. Den regner ut ca. hvor mye du vil ha brukt før du går over i neste måned, i tillegg til å være lett tilgjengelig =)

Lenke til kommentar
Gmote synes jeg er mest responsivt, men PhoneMyPC kan MYE mer.

På hvilken måte? Har du link?

 

 

Hvilket program er det som er best til å styre PC'n remote? Enten via Remote Desktop funksjonalitet eller via VNC/LogMeIn/Annet.

Betal-applikasjonen "Remote Desktop" er en vinner hvis du skal bruke Rdp og er villig til å betale for en app :thumbup:

Får se om Market Enabler virker på MoDaCo 3.1

Lenke til kommentar
Er det mulig å få tak i fullversjon av Robodefense?

Ja, med root+MarketEnabler+Penger f.eks..

 

Beklager, jeg ordla meg feil. Jeg mente om det gikk ann uten å roote? Jeg kan godt betale for det (regnet jo med at det kostet penger) men jeg har ikke behov for å roote mobilen.

Lenke til kommentar

noen som har fått tak i norsk ordliste til Better Keyboard? Har også lagt inn Scandinavian keyboard, men vil ha numerisk tastatur og det går vel ikke der? Evt om noen veit hvordan man lager egen ordliste til better keyboard på pc og overfører den til tlf? Så kunne jeg sikkert laget ordliste selv... bare copy/paste fra en norsk ordbok :p

Lenke til kommentar
Er det mulig å få tak i fullversjon av Robodefense?

Ja, med root+MarketEnabler+Penger f.eks..

 

Beklager, jeg ordla meg feil. Jeg mente om det gikk ann uten å roote? Jeg kan godt betale for det (regnet jo med at det kostet penger) men jeg har ikke behov for å roote mobilen.

Jeg skulle gjerne betalt for programmer uten å roote, men jeg har ikke hørt om den muligheten. Man kan jo laste ned piratkopiert, men da støtter man ikke utvikleren med $ :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...