Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Har du fått det til å virke selv?

Jepp, det var ganske enkelt og greit. :) Programmet installerte på Heroen med en gang, så var det bare å fyre opp den exe-filen på PCn, sette pinkode, og fyre opp Remotify på Heroen.

Så trykker man på Settings -> Skriver inn IP-adressen til maskinen serveren går på, og trykker Find Server.

Så er det inn med PIN, og så funket det uten problemer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du fått det til å virke selv?

Jepp, det var ganske enkelt og greit. :) Programmet installerte på Heroen med en gang, så var det bare å fyre opp den exe-filen på PCn, sette pinkode, og fyre opp Remotify på Heroen.

Så trykker man på Settings -> Skriver inn IP-adressen til maskinen serveren går på, og trykker Find Server.

Så er det inn med PIN, og så funket det uten problemer. :)

 

Jeg trengte ikke skrive inn ip adressa en gang, den dukket opp automatisk.

Bra program, dog veldig enkelt. Hadde vært fint om det hadde støttet playlists.

Lenke til kommentar
Har du fått det til å virke selv?

Jepp, det var ganske enkelt og greit. :) Programmet installerte på Heroen med en gang, så var det bare å fyre opp den exe-filen på PCn, sette pinkode, og fyre opp Remotify på Heroen.

Så trykker man på Settings -> Skriver inn IP-adressen til maskinen serveren går på, og trykker Find Server.

Så er det inn med PIN, og så funket det uten problemer. :)

 

Jeg trengte ikke skrive inn ip adressa en gang, den dukket opp automatisk.

Bra program, dog veldig enkelt. Hadde vært fint om det hadde støttet playlists.

Finnes det til Mac?

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale meg et podcastprogram? ikke beyond podcast. Det er alt for tregt.

 

MediaFly efter min mening den bedste podcast afspiller. Ren plug and play. Spring channels over og søg direkte. Søg på udsendelsens navn, (kan ikke lide æøå)Lynhurtigt download på 2-3 minutter og hurtigt overblik over downloads via menu - "downloadmanager"

Lenke til kommentar

Efter 5 måneders brug med Android vil jeg anbefale følgende ekstra gode og gratis programmer, udvalgt blandt mange hundrede, måske tusinder applikationer jeg har tjekket ud.

 

aCar . Holder styr på alt omkring din bils data, service, inspektion og udgifter, nemt at de ændre faste engelske oversigtord til egne norske og tilføje nye. A must for alle bilejere. Efter kun 5 minutter er du fortrolig med opbygningen af programmet, og så er det bare med at taste data ind :-)

 

Automatic Task Killer Lukker udvalgte/alle programmer ganske enkelt ved skærmsluk eller hurtig on/off

 

eray Stort program som renser og optimere din enhed og meget mere. 15 dages prøveversion (koster derefter 3 $). Snyd programmet ved at ændre smartphonens dato til den første gang du brugte eRay, så får du en "ny" prøveperiode så ofte du vi, Udemærket hvis du blot vil rense og optimere en gang imellem og ikke vil købe programmet

 

Lookout Virus og spyware tjekker.

 

Spareparts Optimerere bl.a. din smartphones hastighed, sæt "windows og transition animation" til hurtig (fast)

 

Up Sound Down Ligeså genialt som det er enkelt. Drej eller læg smartphonen på et bord for at slå medhør/højtaler fra/til.

 

Week now. (OBS! Er en widget) Viser ugens nummer på hjemmeskærmen ( ogved siden af klokken) i statusbar, benyt den evt. sammen med BarControl

 

TTS Service Extended. tilføjelse. Stemme der taler, benyttes til en masse programmer f.eks til navigation, ur mm

 

Ultrachron Lite Stopur, laps, timer, benyttes sammen med stemme programmet TTS srvice extended, Prøv timer med det samme; 10-9-8-7 ...

 

BarControl Lav genveje til alt, via ikoner i statuslinien

 

COL reminder . Husker aftaler, parkering m.m. for dig, og giver alarm i god tid.

 

Cherry Player Streamer musik fra alverden musik/radiostationer

 

Dolphin browser. Filosofi/ide minder lidt om FireFox. Er efter opgradering desværre blevet ringere... men prøv selv om kan lide den

 

Avanceret med mange muligheder bl,a touch gesture. (tegn f.eks et L på skærm og du hopper frem til næste side ) Start langsomt og lær at kende funktionerne med tiden, så du ikke bliver forvirret med det samme.

 

 

Rigtig god fornøjelse :yes:

 

PS Det ville være rart, hvis vi kunne være lidt disciplineret og holde os til trådens overskrift, Anbefalte programmer til Android så der ikke bliver alt for meget uvæsentlig snak, der ville kunne få bedre respons i de andre Android tråde.

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar
Dolphin browser. Filosofi/ide minder lidt om FireFox. Den bedste browser overhovet. Avanceret med mange muligheder bl,a touch gesture. (tegn f.eks et L på skærm og du hopper frem til næste side ) Start langsomt og lær at kende funktionerne med tiden, så du ikke bliver forvirret med det samme. Bedste browser til Android (indtil FireFox mobil browseren Fennec lanceres)

 

 

Rigtig god fornøjelse :yes:

 

PS Det ville være rart, hvis vi kunne holde os mere til trådens overskrift, Anbefalte programmer til Android så der ikke bliver alt for meget uvæsentlig snak, der ville kunne få bedre respons i andre tråde.

 

På min Galaxy vil ikke Dolphin Browser logge på forum. Logger inn med brukernavn og passord, så står det "Velkommen XXX, du er nå innlogget. Vennligst vent mens du blir viderekoblet/sendt til forumet" eller noe i den duren. Men når bildet forsvinner er jeg fortsatt ikke logget inn. Må bruke den medfølgende browseren til forum-biten, ellers er det en veldig fin browser.

 

Mangler bare ordentlig flash-støtte til android, feks photobucket-videoer som er limt inn på nettsider vil ikke fungere.

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Fikk Hero igår :)

Uansett, har ikke et surfeabo ennå, så de som kan gi meg et program for å styre datatrafikken, blir satt veldig pris på.

Hvis du trykker på "+" på startskjermen, velger "HTC widget" -> "settings" -> "mobile network", får du en widget der du kan skru av og på bruk av mobilt nettverk. :)

Lenke til kommentar

Fring har ikke fungert spesielt bra for meg. Er egentlig på jakt etter et program som støtter flere pålogginger på en MSN konto. På den måten får jeg alle meldingene på PCen, også får jeg meldinger på mobilen også når jeg er på farten.

Og et program som kan ringe ukomprimert med skype (fring komprimerer lyden noe fælt).

 

Har prøvd:

- Ebuddy - grei til msn og facebook chat, kan ikke endre notification lyd (satt til annoying standard MSN lyd), disconnecter ofte.

- Fring - crappy UI, ringe med MSN virker ikke, skype calls virker nesten, men mye delay (på wifi) og crappy kvalitet.

- Nimbuzz - reconnecter, og kaster med av PCen når jeg vil logge på PCen og vibrerer\lager lyd HVER gang du får melding, uansett om du er i chaten eller ikke. Får ingen lyd med skype

- Skype lite - ubrukelig. Kan kun brukes til skype out (det man betaler for)

- IM+ - noe crappy UI. Koster penger, ellers helt ok til MSN

- Palringo - Ingen lyd\vibrering. Oppdaterer ikke chatten når nye meldinger kommer (!!). Må ut og inn for hver gang. Ubrukelig.

 

 

Men en update så har jeg mest tro på nimbuzz, men nå nøyer jeg meg med msn i ebuddy.

 

Skal prøve flere og si hvordan de fungerer

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...