Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan er det å kjøpe programmer fra feks androlib.com hvis man ikke har roota telefonen? Kommer oppdateringer osv rett til telefonen?

Hvis man har kjøpt programmet i market med rootet mobil vil du få oppdateringen som vanlig. Hvis du installerer et piratkopiert program i form av en .apk-fil vil denne ikke bli oppdatert automatisk.

Lenke til kommentar
hvordan er det å kjøpe programmer fra feks androlib.com hvis man ikke har roota telefonen? Kommer oppdateringer osv rett til telefonen?

Hvis man har kjøpt programmet i market med rootet mobil vil du få oppdateringen som vanlig. Hvis du installerer et piratkopiert program i form av en .apk-fil vil denne ikke bli oppdatert automatisk.

 

ja, det skjønner jeg.. Men noen sider lar deg kjøpe programmene og laste de ned som .apk-fil til pc'en, og videre installere de derifra. Men hvis jeg forstår deg rett så vil jeg ikke få oppdateringen rett til telefonen, men må oppdatere via pc..?

Endret av Vince44
Lenke til kommentar

Mine anbefalinger!

Linkene er til QR-code

 

TV Guide

Norske og svenske kanaler. Påminnelser. Last ned programmet for en tid framover (funker altså offline etterpå).

 

Nimbuzz

Den beste IM-klienten imo. Støtter til og med Skype (har ikke prøvd å ringe enda). Men har en irriterende «bug»; screen timeout blir disabled når appen kjører.

 

Flip Clock Beta

Animert widget og fullscreen-klokke

 

What the Doodle!?

Online-spill hvor du skal gjette hva andre tegner og prøve å få andre til å forst hva du tegner. Overraskende bra.

 

Mathdroid

«Turn your $200 phone into a $10 scientific calculator.»

Bra kalkulator med et par avanserte funksjoner.

 

Smart Alarm Clock

Legg telefonen på hjørnet av senga om natta. Appen bruker bevegelsessensoren til å gjette hvilke søvnfaser du går igjennom og vekker deg når du lettest våkner. Mer om hvordan den funker

 

Math Alarm Clock (koster $0.99)

Du må løse regnestykker for å slå av alarmen, gjør at man våkner! Veldig gode innstillinger.

 

StopWatch

Bra stoppeklokke og timer i ett. Pen GUI.

 

GDocs

Les og skriv dine Google Documents.

 

Apps Organizer

Alternativ til mapper på home screen. Kategoriser/label apps og lag shortcuts til "mapper". Du kan velge at mappen skal lukke seg når du starter en app (noe vanlige folders ikke gjør). Longpress for å endre label eller uninstall. veldig praktisk om du bare har 3 home screens.

Lenke til kommentar

Nå fant jeg ut at OR Player ikke var så bra likevel, den lagget hele tiden. Det gjorde også to andre apps jeg prøvde. Men så fant jeg StreamFurious! Den lagger aldri! For å legge til dine egne kanaler må du åpne linker til m3u- eller pls-filer fra browseren eller barcode scanner (det enkleste er kanskje å gå inn på nettsiden til den aktuelle stasjonen). Slett stasjoner med longpressmeny.

Lenke til kommentar

Denne ordnet jo alt automatisk etter facebook, istede for at jeg må legge inn alt for hånd :p

 

Smart Alarm Clock- fungerer denne like bra når man ligger to i en dobbeltseng da tro? Vil tro den reagerte på den andre personens bevegelser også? Og den forhindrer vel mobil i å sove?

Lenke til kommentar
Denne ordnet jo alt automatisk etter facebook, istede for at jeg må legge inn alt for hånd :p

 

Smart Alarm Clock- fungerer denne like bra når man ligger to i en dobbeltseng da tro? Vil tro den reagerte på den andre personens bevegelser også? Og den forhindrer vel mobil i å sove?

Kan velge om det er en i senga, to i senga eller 2 i senga med hver sin telefon. Testa litt natt til i dag, men skal prøve mer inatt og se om det funker :)

Lenke til kommentar
Denne ordnet jo alt automatisk etter facebook, istede for at jeg må legge inn alt for hånd :p

 

Smart Alarm Clock- fungerer denne like bra når man ligger to i en dobbeltseng da tro? Vil tro den reagerte på den andre personens bevegelser også? Og den forhindrer vel mobil i å sove?

Ja, og batteriet vil nok slukes fortere, så det er vel en fordel å ha laderen i. Det er forresten ganske ubrukelig å bruke på HTC Hero, ettersom G-sensoren slår seg av når skjermen er av.

Lenke til kommentar
Tviler i grunn på at det støtter norske koder, men det vil nok komme. :)

 

Forresten, noen som har fått Snowstorm til å virke? Forstod det sånn at man måtte bruke mappingfilen som ligger på hjemmesiden deres, men hvor skal den egentlig legges?

 

Heh, snowstorm er litt morsomt. Jeg har brukt det lenge, i danmark, og det fungerer topp, en kjempebra weather-app. Men så skulle jeg legge det inn på mamma sin telefon i norge, og skjønte ikke bæra av at jeg ikke kunne få lov til å fortelle den at den manuelt skulle bruke trondheim som location. Så ble det en annen weather-app for muttern :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...