Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... Er laget for småmobilene fra SE.

 

Men helt enig. Og litt unødvendig at når de bruker så liten skrift så må man allikevel trykke menyknappen for å få opp valg som "sett inn" "betal" osv. De kunne ligget i skjermbildet hele tiden med valgmuligheter for å lukke de.

 

Tips: Bruk den optiske styresaken til å navigere i kampene og menyene. Det er såre enkelt. Alt kan gjøres med optisk og menu knappen på din desire.

Lenke til kommentar

noen fler som irriterer seg over meny størrelsen på norsk-tipping appet?? er jo så lite at det nesten er umulig å trykke riktig på første forsøk :nei: er ihvertfall sånn på min desire

 

Hmm, Norsk Tipping fungerer ikke på min Milestone, dvs. jeg får ikke en gang lasted ned programmet... Alt som dukker opp når jeg prøver å laste det ned er 'Beklager, dokumentet du spurte etter kan ikke vises' - eller noe i den duren (med default nettleser). Frustrerende. Det må da for pokker gå an for NT å lage et generisk program som er platform uavhengig slik som 98% av alle programmene i Android market..!?

 

Er det i det hele tatt noen som har fått lastet ned og kan bruke dette programmet? I så fall, kunne noen være så vennlig å laste opp APK fila et sted så jeg får testet det ut?

Lenke til kommentar

Nettopp fikset amerikansk AT&T sim, men har ikke funnet must have paid apps ennå. Dårlig at market bare viser "populære gratis" og "nye".

Noen tips til fine paid apps? Navigasjon er fikset...

 

På min marked med marked enabler, så er det en fane som heter Top Paid. Mulig det er en

custom ting som er i Cronos ROM.

 

Kan uansett finne og sortere apps på pc'en,

paid/top rated/ osv osv

med

http://androidapplications.com/

og http://cyrket.com

 

og evt bruke barcode scanner

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

Postdroid

Ta bilde av ett motiv, og send det som postkort. Du kan legge til en del tekst osv. som ett vanlig postkort. Koster noen dollar (Som du setter inn via paypal) for å sende kort, men så slipper du frimerke og du får ett mer personlig postkort og sende hjem i sommer!

Vurdering: Kjekt og ha på ferie, slipper du lete etter postboks osv.

Pris: Gratis og laste ned, koster penger å sende postkort.

Takk for den, Skjo!

Har sendt et testkort nå, og hvis dette ser greit ut skal appen brukes flittig i sommer :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei.. Tar sjansen på å spørre her på side 117 jeg da det er vel seint å begynne å tråle nå på natta.. Jeg leter etter en app som kan brukes til å få lagret bilder en mottar på mms... Har lett lenge selv uten hell.... Og når jeg trykker lenge på bildet så er det kun mulig å 1.se bildet, 2. videresende det samt 3.slette det... Dette gjelder en SE X10 mini...

 

Alle forslag mottas med takk :)

 

Mvh

Lenke til kommentar

Postdroid

Ta bilde av ett motiv, og send det som postkort. Du kan legge til en del tekst osv. som ett vanlig postkort. Koster noen dollar (Som du setter inn via paypal) for å sende kort, men så slipper du frimerke og du får ett mer personlig postkort og sende hjem i sommer!

Vurdering: Kjekt og ha på ferie, slipper du lete etter postboks osv.

Pris: Gratis og laste ned, koster penger å sende postkort.

 

Genialt tips! Tester nuh! :new_woot:

Lenke til kommentar

Postdroid

Ta bilde av ett motiv, og send det som postkort. Du kan legge til en del tekst osv. som ett vanlig postkort. Koster noen dollar (Som du setter inn via paypal) for å sende kort, men så slipper du frimerke og du får ett mer personlig postkort og sende hjem i sommer!

Vurdering: Kjekt og ha på ferie, slipper du lete etter postboks osv.

Pris: Gratis og laste ned, koster penger å sende postkort.

 

Genialt tips! Tester nuh! :new_woot:

 

Enig i at denne så fancy ut. Hva er noen dollar litt mer spesifikt?

 

Edit: Ok, fant omsider dette om pris:

 

We charge 1 credit to send 1 real physical post card.

 

You can buy 5 credits for $4.99 or 11 credits for $9.99 from the application via paypal

 

Vil si rundt en dollar per kort ser det ut som. Er dermed lastet ned :thumbup:

Endret av Desire
Lenke til kommentar

I begge sms/mms klientene på min desire har eg muligheter til å lagre mms'ene. Funker Handcent på SE mini? Prøv den, der kan man hvertfall ta ut hva man vil av en MMS.

 

 

Det var akkurat den apps'n jeg lastet ned i natt.. Og det funker som gull :) Men takk for raskt svar uansett... :D

Lenke til kommentar

Genial tråd, funnet mye moro til min Desire her!  :)

 

Men et par ting mangler jeg:

 

1. Hvor får man tilgang til et stort utvalg av "ebøker" som er allrighte å bruke på mobil og

 

2. Hvilken "ebokleser" er det som funker best (som er god å bruke og som tar alt av formater)?

 

Spiller forsåvidt ingen rolle om dette er gratis eller ei, så lenge bøkene/leseren fungerer bra. 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...