Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men cluet mitt med Task Killer var jo ikke for å få mobilen til å gå -fortere-, men heller det å spare strøm på den. Har jeg en laptop med elendig batteri hjelper det jo veldig å kile alle unødvendige .exe-filer i bakgrunnen, slå av wifi og dempe belysningen. Tenkte den samme logikken gjaldt mobiler ;)

Men her er ikke Android som f.eks. Windows om eg har forstått det riktig. I Android blir programmer som blir stengt liggende i minnet, men de pauses så de ikke bruker noen ressurser fra cpu.

Lenke til kommentar

Noen som vet om Voddler har sluppet sinn app til android?

 

De sa tidligere at den skulle komme i slutten av mai, men jeg finner ingen app på market. har android 1.6, er det grunnen? Noen andre som finner voddler appen?

Finner ikke noe jeg heller, søker med jenve mellomrom. Gleder meg til den kommer, men synes det er dårlig at de ikke har kommet med noe ny beskjed eller app'en.

Lenke til kommentar

Har nå endelig fått meg britisk simkort. Hadde ikke fått med meg at Telenor stort sett ikke låser telefoner, men abonnementer, og at de fleste (utenom de med kontantkort?) står fritt til å putte andre simkort i telefonen. Plagdes først med den automatiske opplåsningstjenesten på Telenor, men det viste seg at den ikke kjente igjen mitt IMEI-nr fordi det aldri hadde vært låst.

 

Så da var det bare til ebay.uk og handle simkort. Kjøpte et kontantkort fra Vodaphone for 15 nkr inkl porto, og antar at jeg også kan bruke dette på ferie i London. Slik viser bekymringene for roamingkostnader seg å være helt ubegrunnede. Mitt Vodaphone-abo tar 50 pence for en dags internettbruk, riktignok maks 25MB.

 

Anbefalinger på betalte apps? Ved siden av Documents to Go - grunnen til at jeg skaffet meg simkortet - liker jeg Folder Organizer, men oppdaga i ettertid at det finnes gratis med reklame, og med litt redusert funksjonalitet. Folder Organizer bruker labels til å organisere programmer, bokmerker etc, og lar meg opprette og rydde i mapper som kan legges på homescreenene. En vesentlig forbedring fra Desires egne, rotete mapper.

Lenke til kommentar

Er sikker spørt om før, men gidder ikke lese gjennom 100 sider.

 

Finnes det en app for å stenge tilgangen til 3G/GPRS (som NoData til WM)? Ønsker ikke at andre apps skal koble seg opp til internett uten jeg er klar over det.

 

På min desire kan eg slå av 3g. Når eg da går på apps som trenger nett når eg ikke er på WiFi så blir eg bedt om å slå på. Har ikke brukt noe 3g på min telefon enda.

Lenke til kommentar

Er sikker spørt om før, men gidder ikke lese gjennom 100 sider.

 

Finnes det en app for å stenge tilgangen til 3G/GPRS (som NoData til WM)? Ønsker ikke at andre apps skal koble seg opp til internett uten jeg er klar over det.

Hvilken telefon har du?

Har en Samsung Galaxy S.

Lenke til kommentar

LED Desire Light

Gjør det mulig å bruke LED lyset bak ved kameraet på Desire (Funker også på andre mobiler med LED lys) som lommelykt, du kan også sende morse koder med den.

Vurdering: Kjekt program om en ikke har en lommelykt i nærheten, og morse funksjonen er ganske artig.

Pris: Gratis

URL: http://www.appbrain.com/app/nostovic.android.desire.ledLight

Endret av Nitrius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Postdroid

Ta bilde av ett motiv, og send det som postkort. Du kan legge til en del tekst osv. som ett vanlig postkort. Koster noen dollar (Som du setter inn via paypal) for å sende kort, men så slipper du frimerke og du får ett mer personlig postkort og sende hjem i sommer!

Vurdering: Kjekt og ha på ferie, slipper du lete etter postboks osv.

Pris: Gratis og laste ned, koster penger å sende postkort.

Endret av Skjo
Lenke til kommentar

LED Desire Light

Gjør det mulig å bruke LED lyset bak ved kameraet på Desire (Funker også på andre mobiler med LED lys) som lommelykt, du kan også sende morse koder med den.

Vurdering: Kjekt program om en ikke har en lommelykt i nærheten, og morse funksjonen er ganske artig.

Pris: Gratis

URL: http://www.appbrain.com/app/nostovic.android.desire.ledLight

 

NOTE: For noen Mobiler krever dette root.

Lenke til kommentar

LED Desire Light

Gjør det mulig å bruke LED lyset bak ved kameraet på Desire (Funker også på andre mobiler med LED lys) som lommelykt, du kan også sende morse koder med den.

Vurdering: Kjekt program om en ikke har en lommelykt i nærheten, og morse funksjonen er ganske artig.

Pris: Gratis

URL: http://www.appbrain.com/app/nostovic.android.desire.ledLight

 

NOTE: For noen Mobiler krever dette root.

 

 

Ja vel? App'en er hovedsaklig for Desire, derfor navnet, trenger værtfall ikke root på Desire.

Lenke til kommentar

LED Desire Light

Gjør det mulig å bruke LED lyset bak ved kameraet på Desire (Funker også på andre mobiler med LED lys) som lommelykt, du kan også sende morse koder med den.

Vurdering: Kjekt program om en ikke har en lommelykt i nærheten, og morse funksjonen er ganske artig.

Pris: Gratis

URL: http://www.appbrain.com/app/nostovic.android.desire.ledLight

 

NOTE: For noen Mobiler krever dette root.

 

 

Ja vel? App'en er hovedsaklig for Desire, derfor navnet, trenger værtfall ikke root på Desire.

 

mente generelt om flashlight app's som bruker Led lys. litt forvirrende skrevet kanskje <.<

Lenke til kommentar

Gode navigasjonsprogrammer for Android? Har prøvd Andnav1 og 2, men det likte jeg ikke. Noen fler? Kunne også trengt hjelp til å få CoPilot til å funke. Har hørt det er bra. Men finner det ikke på android market. Har også prøvd med bilde av strekkoden på hjemmesidene dems, men hjalp ikke.

Kan det være fordi CoPilot ikke støtter telefonen min ennå? Galaxy S

Lenke til kommentar

Gode navigasjonsprogrammer for Android? Har prøvd Andnav1 og 2, men det likte jeg ikke. Noen fler? Kunne også trengt hjelp til å få CoPilot til å funke. Har hørt det er bra. Men finner det ikke på android market. Har også prøvd med bilde av strekkoden på hjemmesidene dems, men hjalp ikke.

Kan det være fordi CoPilot ikke støtter telefonen min ennå? Galaxy S

 

 

Har ikke noe anbefaling da jeg ikke har testa noe enda. Men det at du ikke finner CoPilot på marked er vel fordi det koster penger, og vi her i Norge har ikke muligheten til å kjøpe paid apps på Android Marked enda. Dog du kan vel få CoPilot fra hjemmesiden deres kanskje?

Lenke til kommentar

Gode navigasjonsprogrammer for Android? Har prøvd Andnav1 og 2, men det likte jeg ikke. Noen fler? Kunne også trengt hjelp til å få CoPilot til å funke. Har hørt det er bra. Men finner det ikke på android market. Har også prøvd med bilde av strekkoden på hjemmesidene dems, men hjalp ikke.

Kan det være fordi CoPilot ikke støtter telefonen min ennå? Galaxy S

 

 

Har ikke noe anbefaling da jeg ikke har testa noe enda. Men det at du ikke finner CoPilot på marked er vel fordi det koster penger, og vi her i Norge har ikke muligheten til å kjøpe paid apps på Android Marked enda. Dog du kan vel få CoPilot fra hjemmesiden deres kanskje?

 

Navigon finnes iallefall for Android og har en kollega som sverger til dette, har dog ikke forsøkt det selv enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...