Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det ha noe med instillingen i browseren "mobilvisning".. :hmm:

Står den på, så blir man vel identifisert som "android" tror jeg,og man får en mobiltilpasset side mange steder. Er den av blir man identifisert som "pc" og får normal side..

 

Thanks a lot!! :thumbup: Jeg hadde min på desktop fordi jeg liker å åpne "hele" siden. Jeg stillet inn på Android og fikk da en .apk-fil i stedet for en .jad-fil.

 

Endelig løst. :w00t:

Lenke til kommentar

Også etter jeg har installert heter den bare demoplayer. Samme hos deg?

Jepp, det same her. Altså, dette er nok berre ei tidleg utgåve, men hjå meg har den fungert ypparleg. I alle fall på videoane eg har testa. Men vi er i alle fall mykje nærmare ein fullgod .avi-spelar.

Lenke til kommentar

Den spilleren fungerte ikke hos meg. (Spica med A2.1) når jeg trykte på en fil gikk den bare tilbake til root på SD

Hmm.. Eg køyrer den på Nexus One med Froyo (2,2),

 

 

fungerer glimrende på HTC desire med Froyo 2.2

 

Puttet en XVID i dropbox via PC og fungerer brillefint på Desire

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Sliter litt med astro og SMB-plugin.

Har en windows homeserver her hjemme som jeg fint klarer å logge meg på og browse foldere, men jeg klarer ikke å kopiere fra eller til den, samt å spille av mp3 fra serveren over 3g.

SMB funket med engang jeg instalerte etter å ha lagt inn ip, user/pass på serveren, er det noe jeg har glemt?

 

Lurer også på noen gidder å linke meg et simkort jeg kan bruke til paid apps på ebay (helst fra england så det går fort)

Endret av Nemezis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...