Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom nettopp på en app jeg trenger, men finnes den?

 

Når ukjente nr. ringer til meg (som regelt telefonselgere) ønsker jeg å trykke på en knapp slik at de får en avspilt melding så jeg slipper å snakke med de :D

 

Finnes det?

 

Er det ikke bare å lese inn en passende melding på telefonsvarertjenesten til din mobiloperatør og så avvise samtalen når den kommer?

Lenke til kommentar

IMBD for Android. Testet den såvidt og den virker meget bra så langt. Stusset litt over at den ikke fantes da jeg fikk min Desire for ikke så lenge siden, men nå er den hvertfall her. Et must for film interesserte IMO.

Hoho! Då har du ikkje leita godt nok! (ta eit søk på aMovieSearch) ;) Det var ein liten app eg laga fordi eg sakna det same som deg, men no kjem vel iMDB og overkøyrer meg heilt =/ Appen er framleis tidleg i utviklingsfasen.

Lenke til kommentar

Hvilke Gps program anbefales? Trenger en for villmarka, en som kan brukes offline og gjerne med kart.

Noen anbefalinger.

Er ein app som heiter "Norgeskart". Usikker på om det bare er for dei nyeste operativsystemene, men du kan jo søke etter det.

Kan helt klart anbefales ja. Fungerer fint på Android 2.1, men tror ikke det har støtte for 2.2 enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...