Gå til innhold

Jonas2ks treningslogg


Anbefalte innlegg

Mandag 27.04.2009

 

Knebøy

45kg x 5 reps

57,5kg x 10 reps

57,5kg x 10 reps

 

Markløft

65kg x 10 reps

 

Skråbenk

12.5kg x 5 reps

15kg x 10 reps

15kg x 10 reps

15kg x 10 reps

 

Nedtrekk smalt grep

45kg x 5 reps

55kg x 10 reps

55kg x 10 reps

 

Roing bredt grep

50kg x 10 reps

 

Arnoldpress

15kg x 10 reps

15kg x 10 reps

 

Bicepscurl

10kg x 10 reps

10kg x 10 reps

 

 

Franskpress

10kg x 10 reps

10kg x 10 reps

 

 

Reverse crunches

0kg x 12reps

0kg x 12reps

0kg x 12reps

 

Kommentar

Glemte å skrive opp for torsdagen som var. Fikk heller ikke trent denne lørdagen grunnet jobbing. Synes bicepscurl'en var litt for lett i dag, mens franskpressen var ganske tung. Fikk forøvrig målt vekta nøyaktig i dag, 68.6 kg ! Mer enn jeg hadde trodd.

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ganske lite fett på kroppen? Pga du veier jo rundt 4kg mindre enn meg men løfter en del mer. Så det er tydelig at du har mer muskler/er sterkere enn meg. Bare reagerte litt på det.

 

Merker vekten min ikke øker så mye for tiden, noe som er dumt. I tillegg varierer vekten litt dag tild dag, både opp og ned. Men den holder seg rundt 72 ca. Noe som er rart, er at jeg veide meg på morgenen etter jeg sto opp, da veide jeg 72,8 kg før jeg dusjet, og 72,4kg etter jeg hadde dusjet. Hadde jeg liksom 400g svette og dritt på kroppen eller.. ? :S

Lenke til kommentar

Dragon flies så veldig tungt ut, men er nok som med alt annet at man klarer mer og mer jo mer og oftere man prøver. Lykke til;)

 

Men jeg tror du fokuserer litt mye på mage. Jeg tar ingen mageøvelser, jeg får treningen jeg trenger fra markløft og knebøy. Skal kanskje begynne med noe mer, men du trenger ikke sånn 3-4 øvelser for mage om du trener fullkropps.

Lenke til kommentar
Hvordan synes du RYP går mot brystkassen?

Kjenner lite i brystet etter jeg har trent selv, så lurte på om andre også føler deg samme? ;)

Føler ikke så altfor mye jeg heller, men av en eller annen merkelig grunn føler jeg at jeg har fått litt mer markerte brystmuskler etter jeg har begynt med RYP.

Lenke til kommentar
Hvordan synes du RYP går mot brystkassen?

Kjenner lite i brystet etter jeg har trent selv, så lurte på om andre også føler deg samme? ;)

Føler ikke så altfor mye jeg heller, men av en eller annen merkelig grunn føler jeg at jeg har fått litt mer markerte brystmuskler etter jeg har begynt med RYP.

Det er ikke så merkelig med tanke på at du trener bryst med RYP.

Lenke til kommentar

Torsdag 30.04.2009

 

Knebøy

45kg x 5 reps

60kg x 10 reps

60kg x 10 reps

 

Markløft

70kg x 10 reps

 

Skråbenk

12.5kg x 5 reps

17kg x 10 reps

17kg x 10 reps

17kg x 10 reps

 

Nedtrekk smalt grep

45kg x 5 reps

60kg x 10 reps

60kg x 10 reps

 

Roing bredt grep

50kg x 10 reps

 

Arnoldpress

15kg x 10 reps

15kg x 10 reps

 

Bicepscurl

10kg x 10 reps

10kg x 10 reps

 

 

Franskpress

8kg x 10 reps

8kg x 10 reps

 

 

Reverse crunches

0kg x 12reps

0kg x 12reps

0kg x 12reps

 

Kommentar

Tyngste treningsøkta på lenge! Måtte gå ned et hakk på franskpressen for å klare å gjennomføre det. Mulig det skyldes at det ble kortere pauser mellom øvelsene, men det var godt å kjenne seg virkelig sliten.

Lenke til kommentar

Mandag 04.05.2009

 

Knebøy

45kg x 5 reps

60kg x 5 reps

60kg x 5 reps

45kg x 20 +- reps (datt ut av tellinga)

 

Markløft

70kg x 5 reps

 

Skråbenk

12.5kg x 5 reps

17kg x 5 reps

17kg x 5 reps

17kg x 5 reps

12.5kg x 20 reps

 

Nedtrekk smalt grep

45kg x 5 reps

60kg x 5 reps

60kg x 5 reps

 

Roing bredt grep

50kg x 5 reps

40kg x 20 reps

 

Arnoldpress

15kg x 5 reps

15kg x 5 reps

 

Bicepscurl

10kg x 5 reps

10kg x 5 reps

 

 

Franskpress

10kg x 5 reps

10kg x 5 reps

 

 

Reverse crunches

0kg x 12reps

0kg x 12reps

0kg x 12reps

 

Kommentar

Ganske lett økt. Dropsettene brant godt i musklene, men synes skrå-benken kunne vært tyngre på droppsett. Hadde på en et eller annet fylt med sand rundt bena på reverse crunches for å få det tyngre, samtidig som jeg strakk benene lengre ut slik at det ble tyngre og det nærmer seg litt dragon flags.

Lenke til kommentar
Mandag 04.05.2009

 

Kommentar

Ganske lett økt. Dropsettene brant godt i musklene, men synes skrå-benken kunne vært tyngre på droppsett. Hadde på en et eller annet fylt med sand rundt bena på reverse crunches for å få det tyngre, samtidig som jeg strakk benene lengre ut slik at det ble tyngre og det nærmer seg litt dragon flags.

 

Skråbenk og alt generelt følte jeg var veldig lett på 5 reps ukene der og da. Men jeg var støl dagen etterpå. Kjenner du deg støl?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...