Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Syns det er flott å se litt som skiller seg ut fra all preppen i denne tråden, jeg! Kunne godt hatt på meg det han har på seg, cons og taske og alt, elsker også fargerike sko som stikker seg ut i forhold til resten av antrekket. Har selv et par knæsj grønne Sperry seilersko jeg bruker, herlig!

 

Edit:typo

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Syns det er flott å se litt som skiller seg ut fra all preppen i denne tråden, jeg! Kunne gått hatt på meg det han har på seg, cons og taske og alt, elsker også fargerike sko som stikker seg ut i forhold til resten av antrekket. Har selv et par knæsj grønne Sperry seilersko jeg bruker, herlig!

 

Altså, jeg ser bare ikke helt poenget med høye converse når han faktisk går med en kort shorts og t-skjorte. Misliker ikke fargerike sko, men syns bare ikke akkurat de røde han brukte er så pene. Har selv noen knæsj grønne lave sko samt noen grønne suede fra sperry :)

 

tumblr_lkkwolbu5m1qgdvjso1_500.jpg

Lenke til kommentar

Angående bildet med det mosegrønne slipset synes jeg det ble veldig kjedelig. Jeg har fått mer og mer den følelsen i det siste, altså "kjedelig". Jeg hadde på meg beige chinos, svart blazer, lys blå skjorte og navy/dyp rød clubstripe slips samt brune sko i går, og jeg følte meg så utrolig kjedelig. Jeg skulle hatt en eller annen knæsj farge, kanskje oransje, eller egentlig hva som helst. Jeg føler meg også innimellom som om jeg er 50 år når jeg går med f.eks. utelukkende grått/navy/brunt/svart og lignende mørke farger.

 

Jeg tror rett og slett jeg skal kjøpe inn en par gensere, slips og skjorter i lysere/sterkere farger. Angående svart blazer så skulle den gjerne vært navy, men har ikke fått den nye dressen enda.

 

Og /slutt på min mening.

 

Bilder.

tumblr_ll5eqtGxcl1qd37a5o1_400.jpg

-

 

tumblr_ld5ks18tsr1qas9y1o1_500.jpg

-

 

tumblr_lfzrn4vsoe1qeds4uo1_500.jpg

JA, DETTE ER KANSKJE IKKE KLÆR, men det er stil, dette være lov å poste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...