Gå til innhold

Er det galt å være mot innvandring?


Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det galt å være mot innvandring?

 

Nei -- men er man mot innvandring må man også være mot utvandring dersom man ikke er dobbeltmoralist / elitisk drittsekk.

Det er stor forskjell på å være for dagens ukontrollerte trygdeinnvandring og belønning av kriminelle og det å være for en kontrollert innvandring.
Lenke til kommentar
Journalister venstrevridde? Jeg syns SV og AP har fått mer hets av avisene de siste årene enn de borgerlige partiene.

 

Men så sitter jo disse partiene i regjering. Denne regjeringen har gått på så mange smeller at det er vanskelig å holde rede på dem lenger. Utvidelse av rasismeparagrafen, hijab i politiet osv. Stoltenberg har snart byttet ut hele sin ministerstab, og den slags blir det hets av.

Lenke til kommentar
Journalister venstrevridde? Jeg syns SV og AP har fått mer hets av avisene de siste årene enn de borgerlige partiene.

 

Men så sitter jo disse partiene i regjering. Denne regjeringen har gått på så mange smeller at det er vanskelig å holde rede på dem lenger. Utvidelse av rasismeparagrafen, hijab i politiet osv. Stoltenberg har snart byttet ut hele sin ministerstab, og den slags blir det hets av.

Lesestoff til deg.

Lenke til kommentar
Journalister venstrevridde? Jeg syns SV og AP har fått mer hets av avisene de siste årene enn de borgerlige partiene.

 

Men så sitter jo disse partiene i regjering. Denne regjeringen har gått på så mange smeller at det er vanskelig å holde rede på dem lenger. Utvidelse av rasismeparagrafen, hijab i politiet osv. Stoltenberg har snart byttet ut hele sin ministerstab, og den slags blir det hets av.

Lesestoff til deg.

 

Har du lest det som står der?

Lenke til kommentar
What, finnes dét?

Vil påstå det. Leger fra Balkan og Midtøsten, enkelte Sør-Asiatere jobber som bare det på norske fiskemottak (og roses i svært stor grad for jobben de gjør). I tillegg kommer alle de ikke-vestlige innvandrerne som faktisk gjør jobber vi ikke er så glade i, folk som gjør viktige jobber i samfunnet på tross av sin etniske bakgrunn. Jeg har møtt marokkanske labteknikere som holder svært høy kompetanse, og irakiske dyrleger som må jobbe som snekkere.

 

Don't think you've seen it all, there's always more around the bend. :)

Lenke til kommentar
Journalister venstrevridde? Jeg syns SV og AP har fått mer hets av avisene de siste årene enn de borgerlige partiene.

 

Men så sitter jo disse partiene i regjering. Denne regjeringen har gått på så mange smeller at det er vanskelig å holde rede på dem lenger. Utvidelse av rasismeparagrafen, hijab i politiet osv. Stoltenberg har snart byttet ut hele sin ministerstab, og den slags blir det hets av.

Lesestoff til deg.

 

Har du lest det som står der?

Jeg har lest hva som står og ja jeg er klar over at flere stemmer på venstresiden men de viser også at pressen ikke er så venstrevridd som folk vil ha det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...