Gå til innhold

Er det galt å være mot innvandring?


Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Poenget hans er vel at uansett hva han sier så er du overhodet ikke interessert i å se de kritikkverdige forholdene innvandring fra muslimske kulturer fører med seg. Det skal uansett pakkes inn og bortforklares til det uendelig.

 

" absolutism, infallibility, irrefutability, unquestioned acceptance (among adherents) and anti-skepticism"

 

En blir veldig lei av slikt til slutt, spesielt når en ser at det indirekte blir innrømmet feil, ved blant annet å ta frem andre grupper og skylde på hvor mye dårlig de gjør.

 

 

Og til emnets spørsmål. Nei det er overhodet ikke galt å være mot innvandring slik det er idag. En skal derimot være veldig naiv og godtroende for å ikke være mot innvandring slik den blir praktisert i Norge idag.

 

Jeg synes veldig synd på alle hardt-arbeidende godt integrerte innvandrere som er i Norge idag, og de som gjerne vil komme til Norge fra hele verden, men som ikke får komme hit fordi vi nordmenn sitter å unnskylder ukultur vha. bortforklaringer til det uendelige. Og jeg er derfor pisslei alle som skal ødelegge for disse, fordi det er utrolig mange som ville gjort mye for å komme for å leve som oss i Norge. For det finnes faktisk andre land utenfor EØS enn de rundt midt-østen, med en veldig oppegående åpen befolkning som kunne tenkt seg hit i tilfelle noen ikke visste det. Og det at enkelte prøver å bortforklare og unnskylde det skjemmes jeg av å fortelle til mine utenlandske bekjente!

Endret av Jens72
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kriminelle innvandrere vet at media skjuler deres spør, Norge er det største lykkelandet for mordere, drapsmenn, voldtektsmenn og annet genetisk bunnslam.

 

Bare tenk på hva de største avisene ikke rapporterer om, det som foregår i distriktene.

 

Innvandringen er en konspirasjon av aller høyeste grad, målet er utryddelse av det nord-europeiske folkeslag, samt skape kaos slik at det blir lettere og få dette landet som er tilhenger av nasjonalstatens suverenitet til å komme under den nye verdensorden.

 

Det å være imot innvandringen er en nobel sak, det viser at man er opplyst og bryr seg om sitt folk og land.

Lenke til kommentar
Det å være imot innvandringen er en nobel sak, det viser at man er opplyst og bryr seg om sitt folk og land.

 

Nå går det an å være motstander av innvandring uten å ty til nasjonalsosialistisk søppel og annet uintelligent tull.

 

Hvorfor skulle noen ha interesse av å utrydde den nord-europeiske befolkning forresten?

Endret av Kombat-Kaare
Lenke til kommentar
Du får spørre de som har interesse av å se oss utryddet.

 

Flinke til å skape scenario, tror dere at innvandrerne har i den hensikt å utrydde den europeiske befolkningen? Nei, de kommer hit pga krig og konflikter rundt om i verdenen hvor de ikke har noen skyld, forfulgt i egne land eller av økonomiske grunner, alle har vel lyst til å ha nok mat og penger for å forsørge sine barn og tilrettelegge for en utdannelse?

Lenke til kommentar
Du får spørre de som har interesse av å se oss utryddet.

 

Flinke til å skape scenario, tror dere at innvandrerne har i den hensikt å utrydde den europeiske befolkningen? Nei, de kommer hit pga krig og konflikter rundt om i verdenen hvor de ikke har noen skyld, forfulgt i egne land eller av økonomiske grunner, alle har vel lyst til å ha nok mat og penger for å forsørge sine barn og tilrettelegge for en utdannelse?

 

Jeg har ikke sagt at det var innvandrerene selv som har interesse av å se dette, dog de er selvsagt positive til ytterligere innvandring selv og er dermed på å hjelpe de som ønsker det.

 

Du får spørre de som har interesse av å se oss utryddet.

 

Så du har altså ikke noe svar på det jeg spurte om.

Jeg understreket svaret mitt for deg slik at det skal bli enklere og forstå.

Lenke til kommentar
Du får spørre de som har interesse av å se oss utryddet.

 

Så du har altså ikke noe svar på det jeg spurte om.

Jeg understreket svaret mitt for deg slik at det skal bli enklere og forstå.

 

Du svarte slettes ikke på det jeg spurte om. Jeg spurte om hvem som vil utrydde oss og hvorfor, du svarte ikke konkret på det. Sikkert fordi du er for dum til det antar jeg.

Lenke til kommentar
Asiatere og østeuropeere funker jo.
Det gjør muslimer også.
Kan ikke asiater og østeuropeere være muslimer? Noen som har litt mere fordommer enn de ønsker å innrømme her? :tease:

 

Ellers er jo afghanere, iranere og saudi-arabere alle asiater.

Selvfølgelig er de det, det var nok litt vel sent for meg.

 

Poenget mitt er at du finner svært produktive mennesker i alle etniske grupper, også i alle etniske grupperinger i Norge.

 

Asiatere og østeuropeere funker jo.

Det gjør muslimer også. Poenget er at det blir for upresist å generalisere hele grupper som uproduktive, det er rett og slett ikke sant.

 

Vel, det er større sjans for at disse bidrar med ukultur enn vestlige folk. Derfor er det bedre å skjære alle over én kam for å tilrettelegge for de beste forholdene vi kan få. =)

Der må jeg si meg svært uenig. Dersom det var så at 60-70 % av de muslimer som kommer til Norge bidrar til "ukultur" i en grad som ikke er typisk norsk, da ville det vært litt mer forståelig, men på grunnlag av et så lite mindretall som det faktisk er ser jeg ikke noe som helst poeng.

 

Asiatere og østeuropeere funker jo.

Det gjør muslimer også. Poenget er at det blir for upresist å generalisere hele grupper som uproduktive, det er rett og slett ikke sant.

 

Det er derfor vi har statistikker. Store fine kruver, uten personlige meninger og sympati. Har et land noen gang blitt anklaget for å ha en rasistisk innvandringpolitikk?

Jada. Norge kan nevnes, før 1851. I tillegg kan man nevne USAs uvilje til å ta til seg Øst-Europeere under de store innvandringene. Jeg må innrømme at jeg ikke helt ser hvor du skal med spørsmålet ditt? :)

 

Det som er usant er at du påstår at muslimer er like godt integrert som østasiater, statistikken viser nemlig noe annet.

Det har jeg faktisk ikke påstått, jeg påpeker at det ikke er sant at det ikke finnes svært mange svært fungerende muslimer i Norge, og at en ikke kan generalisere en hel gruppe.

Lenke til kommentar
Det har jeg faktisk ikke påstått, jeg påpeker at det ikke er sant at det ikke finnes svært mange svært fungerende muslimer i Norge, og at en ikke kan generalisere en hel gruppe.

Det gjør det selvsagt, men siden dagens regjering ikke gjør noe med de som ikke er villige til å integrere seg og de kriminelle utskuddene i disse gruppene - så har vi ikke noe annet valg dessverre. De innvandrerne jeg kjenner, som forøvrig prater norsk og oppfører seg som folk, sier akkurat det samme som meg, hiv ut de som ikke klarer å oppføre seg, de ødelegger for alle oss andre.

Lenke til kommentar

 

Det er derfor vi har statistikker. Store fine kruver, uten personlige meninger og sympati. Har et land noen gang blitt anklaget for å ha en rasistisk innvandringpolitikk?

Jada. Norge kan nevnes, før 1851. I tillegg kan man nevne USAs uvilje til å ta til seg Øst-Europeere under de store innvandringene. Jeg må innrømme at jeg ikke helt ser hvor du skal med spørsmålet ditt? :)

 

 

Det var nok et lite gjennomtenkt spørsmål fra min side, jeg skulle bare stillt spørsmålet "har Norge en rasistisk innvandringspolitikk". Jeg er veldig for at Norge skal være et slags fristed for folk som er forfulgt for sine meninger eller rase, det jeg er heller skeptisk til er at Norge skal ta imot et visst antall innvandrere hvert år.

 

Hvordan skal vi sørge for at vi har en rettferdig innvandringspolitikk, skal vi reklamere over hele verden?(når folk fra fattige kår først har kommet opp hit er det som å komme til paradis).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...