Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guide til intimbarbering


Swafty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et deilig og fargerikt språk! Det er godt å få bruke ord som "pungskinn" en gang i blant også. Når det gjelder maskin så må man aldri bruke den på en varm og pløsete pung. I det den tar med seg litt av pungskinnet er helvetet løs og smertene vil gjøre resten av barberingen lite hyggelig. En kald og stram pung kan derimot godt friseres med maskin og en forsiktig hånd. Forøvrig pleier jeg å knytte den rundt låret.

Endret av fargoth
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fin tråd, men har me ikkje allereie ein intimbarberingstråd? Kanskje dykk kan hjelpe kvarandre å lage den ultimate tråden for hårløse kjønn eller noko?

Med bildefeed og greier, eg er lett med!

 

Nei men frå spøk til revolver, prøv dette folkens. Det er ei god kjennsle. Iallefall dei første timane til håra sakte men sikkert stikk frem igjen :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer at det eksisterer en tråd fra før,(var jeg som startet den) der det har blitt ført forskjellige diskusjoner. Guiden din var meget flott, så vi kan gjøre en av tre ting. Jeg kan kopiere alt du har skrevet i din guide og gi det kredit for den så vi har bare en tråd. Jeg kan få moderatorene til å stenge tråden jeg laget og la diskusjonen fortsette her eller vi kan ha to tråder om samme tema. Jeg kaster ballen over til trådstarter her, så får vi se om vi kommer frem til en felles enighet. :)

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Stemmer at det eksisterer en tråd fra før,(var jeg som startet den) der det har blitt ført forskjellige diskusjoner. Guiden din var meget flott, så vi kan gjøre en av tre ting. Jeg kan kopiere alt du har skrevet i din guide og gi det kredit for den så vi har bare en tråd. Jeg kan få moderatorene til å stenge tråden jeg laget og la diskusjonen fortsette her eller vi kan ha to tråder om samme tema. Jeg kaster ballen over til trådstarter her, så får vi se om vi kommer frem til en felles enighet. :)

 

 

Hmm, hadde ikke sett din tråd før :p men joda, bare kopier den du så har vi alt i "Den store intimbarberingstråden" :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

Ein bør vel legge til at det kjem til å klø noko inn i helvete dei to-tre første gongane ein barberar seg. Men ein kan overleve det dersom ein held seg i ro og det hjelpe mykje med fuktighetsgivande lotion eller liknande.

 

Eg var så uheldig at eg blei dratt med på ein gåtur snart etter eg hadde barbert meg for første gong. :cry:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...