Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guide til intimbarbering


Swafty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Når dere barberer dere nedentil (gutter), tar dere noe på lårene også? de gangene jeg har bartbert meg har jeg tatt pungen, like under pungen og over pungen og opp til navlen. Det blir da glatt alt rundt penis mens lårene er hårete som fy, tar dere noe der også? Finns ikke erfaren på dette område. :/ Anonym poster: 07161a62ec833c3b38599c4865261a56

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Har alltid synes kjønnshår er ekkelt. Det som er faren er at kutt kan ta veldig lang tid å gro, om de gror i det hele tatt. VELDIG lett å skjære seg, og nesten håpløst å få det til å gro igjen.

 

Man trenger ikke mye utstyr. Barbermaskin eller høvel med skum er nok. Sår de første gangene, men det går over.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Godt spørsmål som jeg har tenkt på flere ganger. Jeg tar rundt skaftet, pungen og litt under pungen. Jeg tar også bittelitt på lårene helt inntil pungen. Jeg føler at om jeg tar mer enn det, så jeg får et skille på låret, blir litt rart.

 

Vil alltid bli rart. Man får jo alltid ett eller annet skille. Ta alt... anbefales ikke! :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Hvor viktig er dette med intimbarbering for tiden? Det er lenge siden jeg har hatt meg noe nå, og jeg merker at det kribler litt i pungen. Har lyst til å finne på noe. Er det et must å være glattbarbert, eller tar jenter til takke med en fluffy regnskog hvis det er det de får servert?

 

I ene øyeblikket skal alt hår vekk, neste øyeblikket er det lov med hår igjen, så til dere mer aktive der ute, hva gjelder nå for tiden?



Anonymous poster hash: 4e61d...705
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...