Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guide til intimbarbering


Swafty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Faen og det stikker altså, tok førstegangstrimmen.

 

Tar gjerne imot tips, tok barbermaskin imellom bena og, og det stikker som et helvete både her og der. Prøvde å kline på litt krem av noe slag sånn i farta uten noe særlig suksess.

Endret av Trollface
Lenke til kommentar

Brukte gel + høvel og, aldri mot hårene, raket godt på sidene og.

 

Endte med at jeg fikk en bittelite lag med veldig stive hår, noe som er ubehagelig når det blir friksjon. Men regner med at det går seg til når det vokser bittelitt. Var uansett godt å få rydda opp litt i sakene :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Når dere glattbarberer, pleier dere å ta veiviseren?

 

Har prøvd å la veiviseren gå hele veien ned, men det ser helt patetisk ut.

 

Alternativ 2 er å la veiviseren være mellom bokserkanten og navelen, og barbere som vanlig under. Det ser også litt rart ut når du tar av deg klærne siden den brått stopper.

 

Siste alternativ er bare å rake bort hele veiviseren. Da ser det ikke rart ut, men føler at det er litt usexy.

 

Dilemmas, dilemmas. Hva er anbefalt?

 

Postet av anonym: ae9604172c0cbeaded050712227be762

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Prøvde for sånn 3-4uker siden, har aldri fått så mange "kviser" før. Kanksje jeg gjorde noe feil :/ Heldigvis har jeg bare vært på familieferie da :p

 

Postet av anonym: 0b17b8968ec057d7d3160ac4f9c77e98

. Hehe samme her. Fikk jævlig med kviser og nå har jeg fått noen røde "arr" over penis. Håper det forsvinner. Men etter å ha lest her så tror jeg at jeg gikk for fort frem, så skal ta det roligere neste gang så håper jeg på det beste ;)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...