Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guide til intimbarbering


Swafty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Hei.

Er en gutt på 15 år, lurer på noen ting:

 

 

*Jeg har bare en barbermaskin og skjeggtrimmer på den. Når jeg har brukt begge deler så blir det ikke så glatt og fint som forventet. Det er fortsatt små korte hår. Hvordan fjerne? Vil helst bare bruke barbermaskinen.

 

*Hvor lang tid tar det før det er nesten utvokst igjen? Jeg tenkte å fjerne det nå til sommeren, og la det gro ut mot slutten av sommeren så det er tilbake igjen til skolen begynner (på vgs i første klasse) mtp. gymtimer og sånn.

 

Postet av anonym: 7a5ca1ccf057036f082c37c626306030

Lenke til kommentar

Hei.

Er en gutt på 15 år, lurer på noen ting:

 

 

*Jeg har bare en barbermaskin og skjeggtrimmer på den. Når jeg har brukt begge deler så blir det ikke så glatt og fint som forventet. Det er fortsatt små korte hår. Hvordan fjerne? Vil helst bare bruke barbermaskinen.

 

*Hvor lang tid tar det før det er nesten utvokst igjen? Jeg tenkte å fjerne det nå til sommeren, og la det gro ut mot slutten av sommeren så det er tilbake igjen til skolen begynner (på vgs i første klasse) mtp. gymtimer og sånn.

 

Postet av anonym: 7a5ca1ccf057036f082c37c626306030

 

Veldig, veldig vanlig å barbere penis i ungdomstiden. De fleste som er aktive innen sex har barbert, kanskje svømmere, i dunno. Er hvertfall MANGE som shaver i ungdomstiden. Ergo ingenting å skamme seg over en bar penis, med mindre den ser ut som en barnetiss og du ser ut som en 4 åring.

 

 

Postet av anonym: e110ccec6a2cb7193cc1585710e8c49f

Lenke til kommentar

*Jeg har bare en barbermaskin og skjeggtrimmer på den. Når jeg har brukt begge deler så blir det ikke så glatt og fint som forventet. Det er fortsatt små korte hår. Hvordan fjerne? Vil helst bare bruke barbermaskinen.

 

Synd å si det, men skal du ha det helt glatt må du til med høvel og shaving gel. Bruk barbermaskinen først for å stusse det helt ned, så blir det mye enklere å rake over med høvel etterpå

 

*Hvor lang tid tar det før det er nesten utvokst igjen? Jeg tenkte å fjerne det nå til sommeren, og la det gro ut mot slutten av sommeren så det er tilbake igjen til skolen begynner (på vgs i første klasse) mtp. gymtimer og sånn.

 

Hvis du barberer nå, vil det nok synes at du har barbert om to måneder, men det vil være litt utvokst. Kan ta en 4-5 måneder før det er fullt utvokst (min erfaring).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...