Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guide til intimbarbering


Swafty

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Helvete, kutta meg på pungen hin dagen når eg shava meg. Svei godt men blødde ikke lenge. Denne gangen tok eg kun og barberte nedover og sidelengs, ikkje oppover og mot hårene, glad for det for eg merke at eg heldigvis ikkje har fått mange røde klumper "kviser" etter demme gang. Noe. Få selvfølgelig men det går greit. Hva med dere andre, hva gjør dere for å forhindre kvisene ?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte Kondomeriets barberingskrem sist og det funket veldig bra. Den var kremete (ikke skummete) og det var derfor mye lettere å se noe som helst. De selger noe å smøre inn huden med etter barbering også, for å motvirke røde nupper; Unirens. De var tomme for den da jeg var der.

 

Virkelig ?

 

Har hørt fra andre at den ikke akkurat er det beste man kan oppdrive på markedet. At den er klissete og henger igjen etter at du er ferdig med å barbere deg. Men om du virkelig har hatt god erfaring med den, så skal jeg se om det er noe jeg kan vurdere.

 

Har tidligere sett på denne guiden for intimbarbering, men det er vel strengt tatt bare en oppsummering av masse generelle tips. Likte godt guiden i første post her - nyttig, utfyllende og godt skrevet.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Kondomeriets barberingskrem sist og det funket veldig bra. Den var kremete (ikke skummete) og det var derfor mye lettere å se noe som helst. De selger noe å smøre inn huden med etter barbering også, for å motvirke røde nupper; Unirens. De var tomme for den da jeg var der.

 

Virkelig ?

 

Har hørt fra andre at den ikke akkurat er det beste man kan oppdrive på markedet. At den er klissete og henger igjen etter at du er ferdig med å barbere deg. Men om du virkelig har hatt god erfaring med den, så skal jeg se om det er noe jeg kan vurdere.

Ja.

 

Jeg kjenner meg ikke igjen i at den er klissete, men jeg dusjer jo mens jeg gjør dette så hverken kliss eller at den henger igjen er noe problem for meg.

 

Den er også ganske billig. Jeg har dog ikke prøvd noen annen barberingskrem spesifikt laget for intimsoner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ah. For en kløe og en smerte! Gjennomførte i går en full intimbarbering for første gang. Dog uten å følge noen guide, men det meste sier jo seg selv.

 

Gikk i dusjen med barbermaskin, gel, to nye høvler og intimsåpe. Alt gikk vel greit inntil jeg skulle gå i gang med høvelen. Tiltross for en ganske møysommelig gjennomgang med maskin i forkant, ville ikke de restrerende hårene forsvinne med høvel. Byttet blad fire ganger, men det hjalp ikke. Etterhvert ble jeg dødslei av å stå der foroverbøyd i dusjen og begynte, mot bedre viten, å trekke høvelen mot hårene. Glatt ble det, men i dag føles det ikke bra. Og synet er som trynet på en gutt i puberteten. Jeg har lært min lekse, og første gang er vel i alle fall verst, men dette var et større slit enn jeg hadde regnet med. Vurderer å la det vokse igjen, inntil jeg får meg en ny kjæreste. Anonym poster: 23f25f3e1d9f7fad2f7b6579051a8f34

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Fant nylig ut at det å stå i dusjen under barberings delen er ganske nyttig. Er du redd for at hår skal samle seg i sluken så bare finner du fram ett filter eller noe til sluken. Har du ikke filter så åpne sluken så mye du kan. Rørene er ikke akkurat tynne og små. Så lenge ikke du shaver av mye, tykt hår skal det gå bra.

 

Maskin/saksedelen bør dog skje utenfor dusjen over ett håndkle eller noe. For meg er det største problemet under penis og rundt posen... Hmm, vil det være farlig å kutte seg under penis, der du finner noe som likner en åre?

 

For meg er barbering nytting fordi det føles luftigere, og jeg slipper å få hår sittende fast mellom forhud og glans. Det kan gjøre ganske så vondt!

 

Sånn på siden: Hvordan påvirker dette seksuallivet ellers? Greit at damen, eller typen om det er din retning, ikke liker å få har i kjeften, men har hørt at hår kan hjelpe på under samleie. At det "kiler" kvinnens klitoris. Er det noe i dette?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...