Gå til innhold

Metallica eller Miley Cyrus? Hvem vil du helst høre på?


mosle

Valgets kvaler... hvem liker du best?  

472 stemmer

  1. 1. ...altså musikalsk sett.

    • Metallica
      350
    • Miley Cyrus
      122


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun er ikke såååå deilig, herregud, finnes millioner av damer som er 10000 ganger sexyere enn henne. Og Metallica eier hun uansett. Det jeg har hørt av henne er jo bare noe barneskrål. kan like godt putte en baby foran mikrofonen, samme resultat...

 

Er dette diskusjon?

Metallica fanboys ftl.

Lenke til kommentar

Miley Cyrus har vel en appeal som i utgangspunktet stammer fra Disney Channel, ikke musikken (som ut i fra det jeg forstår er nokså uinspirert samlebåndspop). Metallica stiller i en helt annen klasse; de har tålt tidens tann, produsert haugevis med ikoniske, klassiske låter og trekker fremdeles massive fanskarer.

 

Miley Cyrus er nåtidens Hanson.

Lenke til kommentar

Det klarer jeg vel igrunnen greit - ville bare trekke frem ei gruppe som i sin tid var populær, men ikke ble husket spesielt over tid da de ikke tilførte noe spesielt nytt musikalt sett.

 

Jamfør New Kids on the Block og siden Spice Girls. Gruppene hadde et image som (i sin tid) var med på å gjøre dem svært populære, mens det musikalske kom i andre rekke.

Lenke til kommentar

Du tar dessverre skammelig feil.

Ingen av oss kan spå fremtiden. Men jeg har tro på Miley og derfor har hun min støtte. Hun har bevist at hun klarer seg veldig bra på mange forskjellige medium, tv, film, musikk osv. En meget dyktig multikunstner, som vi sannsynligvis kommer til å høre mer av i fremtiden.

Lenke til kommentar
Hvorfor blander du inn NKOTB og Spice girls, det er snakk om grupper som ble oppløst. Snakk heller om Madonna, Bruce Springsteen, Mariah Carey som har holdt på i snart 20år eller lengre men fortsatt pumper ut fengende poprytmer.

Sammenligner du Miley Cyrus med Bruce Springsteen?? For å kunne holde deg på topp over lengre tid, må du ha bra musikk. Miley Cyrus har disney Channel i ryggen atm. Når de forsvinner, forsvinner nok jenta å. OG en ting til mens jeg skriver her: Blir man fanboy av å si sin mening?

Lenke til kommentar
Hans-o:

Har jeg kalt deg fanboy?

Bruce er pop, selv om han har endret litt stil i det siste. Så er de gamle store hit'ene bare rendyrket pop som er ment for å selge mest mulig.

Miley er pop

Altså holder de på med samme greia.

Vi får bli engie om være uenige. Og fanboy greia var ikke rettet til deg.

Lenke til kommentar
Hans-o:

Har jeg kalt deg fanboy?

Bruce er pop, selv om han har endret litt stil i det siste. Så er de gamle store hit'ene bare rendyrket pop som er ment for å selge mest mulig.

Miley er pop

Altså holder de på med samme greia.

Litt forskjell å starte som ung artist selv uten den enorme kanalen i bakkant som Miley har. Sier på ingen måte at Miley ikke er god på hva hun driver med, for det kjenner jeg ikke godt nok til, men sjansen for at hun forsvinner i mengden den dagen ikke Disney satser på hun lenger er absolutt tilstede.

 

Det å lage musikk som skal selge mest mulig er jo noe alle driver med og kan ikke helt se at det = pop. Pop er vel forsåvidt bare et uttrykk vi bruker om musikk som er populært og ikke heller for mye til den ene eller andre sida (metal, opera f.eks).

Lenke til kommentar
Uten å ha hørt særlig på Miley kan jeg se for meg jeg at humøret mitt ville blitt negativt påvirket av en Metallica-sang på radioen, mens Miley ikke ville gjort noe for eller mot en bedre dag.

 

Derfor velger jeg henne.

Jeg anser nesten ikke Miley for musikk en gang. Metallica er derimot musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...