Gå til innhold

Metallica eller Miley Cyrus? Hvem vil du helst høre på?


mosle

Valgets kvaler... hvem liker du best?  

472 stemmer

  1. 1. ...altså musikalsk sett.

    • Metallica
      350
    • Miley Cyrus
      122


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

til trådstarter... ved en spørreundersøkelse er det vanlig å ha et tredje valg, for denne undersøkelsen burde du ha hat valget;

 

miley cyrus

metalica

ingen av delene, hører på noe annet

 

 

litt oftopic...

med min musikk smak vet jeg ikke hvem jeg liker bedre fordi jeg ikke hører på noen av delene, derimot de jeg hører på er acdc, noe country, def leppard osv..

 

on topic...

men som sagt burde du ha hat et tredje valg

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Google er din venn, antall treff på Google er jo ganske representativt for hvor poulær en artist er eller har vært.

 

Metallica får ca 43 000 000 treff.

 

Miley Cyrus får ca 51 400 000 treff. Damn, det hadde jeg ADRI trodd.

 

Hanna Montana får ca 59 100 000 treff.

 

Både Miley Cyrus OG Hanna Montana som er ett toords søk slo Metallica som kun er ett ettords søk. Ettords søk gir som regel mest treff men på disse søkene ble Metallica EID av Miley Cyrus.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Google er din venn, antall treff på Google er jo ganske representativt for hvor poulær en artist er eller har vært.

 

Metallica får ca 43 000 000 treff.

 

Miley Cyrus får ca 51 400 000 treff. Damn, det hadde jeg ADRI trodd.

 

Hanna Montana får ca 59 100 000 treff.

 

Både Miley Cyrus OG Hanna Montana som er ett toords søk slo Metallica som kun er ett ettords søk. Ettords søk gir som regel mest treff men på disse søkene ble Metallica EID av Miley Cyrus.

Nåja.

 

Tror du Miley Cyrus har solgt flere album enn Metallica da?

Lenke til kommentar
Nåja.

 

Tror du Miley Cyrus har solgt flere album enn Metallica da?

Tror du Metallica har flere TV-seere enn Miley?

 

Edit:

Å måle populariteten til noen etter antall solgte album blir feil.... en artiskt kan ha holdt på i 50 år uten å være spesielt populær men ha solgt mer enn en artist som har vært superpopulær i 3 år.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Nåja.

 

Tror du Miley Cyrus har solgt flere album enn Metallica da?

Tror du Metallica har flere TV-seere enn Miley?

 

Edit:

Å måle populariteten til noen etter antall solgte album blir feil.... en artiskt kan ha holdt på i 50 år uten å være spesielt populær men ha solgt mer enn en artist som har vært superpopulær i 3 år.

Her er det snakk om musikk, hvem du helst vil høre på.

Lenke til kommentar

Finner Metallica en arena som holder over 100 000 så fyller de den glatt. Når de var i Norge for et par år siden solgte de ut Valle Hovin (40 000 plasser) på rekordtid, og det er i Norge. Tenk om de hadde arrangert på en gigantisk arena i et land med litt høyere befolkningstetthet. Det hadde blitt helt sykt.

 

Tviler på at Miley Cyrus kan dra flere folk eller selge flere plater enn Metallica, for å være ærlig. Miley har også fått en flying start på karrieren ved å ha en far som er i gamet og en TV-kanal som gjør promoteringene for henne. Metallica karet seg opp fra San Francisco på egen hånd. Metallica er divisjoner over den kommersielle fjortispopen som er Miley Cyrus/Hannah Montana.

Lenke til kommentar

Gir Miley Cyrus noen år til før Disney Channel forer fram noen som låter enda verre. Skal ikke flame folk som er uenig, men jeg syns ikke stemmen hennes er bra og jeg syns ikke utsenet hennes er noe helt utenom det vanlige. Ser finere jenter en helt vanlig dag på stranda. Metallica er heller ikke kjempe gode når det kommer til det musikalske i mine ører, men heller de enn henne. Hadde jeg måtte velge mellom Metallica og Billy Ray Cyrus derimot hadde det vært verre, han er jo faktisk fet, han valgte bare feil sjanger. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...