Gå til innhold

Metallica eller Miley Cyrus? Hvem vil du helst høre på?


mosle

Valgets kvaler... hvem liker du best?  

472 stemmer

  1. 1. ...altså musikalsk sett.

    • Metallica
      350
    • Miley Cyrus
      122


Anbefalte innlegg

Uten å ha hørt særlig på Miley kan jeg se for meg jeg at humøret mitt ville blitt negativt påvirket av en Metallica-sang på radioen, mens Miley ikke ville gjort noe for eller mot en bedre dag.

 

Derfor velger jeg henne.

Jeg anser nesten ikke Miley for musikk en gang. Metallica er derimot musikk.

Har drevet litt reasearch siden sist, og som jeg antok var dette her helt kurant popmusikk. Mye triveligere for kropp og sinn enn sinnagutta i Metallica. Penere enn dem er hun også.

 

Nå må jeg få stoppet Spotify før jeg må inn og rydde på Last.fm.

Endret av Novocaine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit, de har noen ballader (vel Enter Sandman er jo litt sinna?), men vi snakker fortsatt om et band som lager sanger om å skrike om såpass utrivelige ting som nakkesleng i flerfoldige minutter.

 

Relativt sett kanskje ikke så veldig sint, men sintere enn det meste - og mange hakk for sint for meg.

Lenke til kommentar
Latterlig hvor mange anti-fanboys av Metallica har her inne på forumet. Greit, dere liker ikke Metallica, vi har forstått poenget. Nå, gå hjem å gråt til mammaen deres fordi vi liker et band som dere ikke liker.

 

Er nok like mange fanboys som anti-fanboys ;)

Synd du tydeligvis ikke legger merke til det.

Lenke til kommentar

Du har en diskusjon med din 13 år gamle søster om hvem som er størst av Metallica og Miley Cyrus?

 

Dette er faktisk ganske tilbakestående. Jeg må nesten få lov til å gratulere.

 

EDIT: Når jeg skrev dette innlegget, så hadde jeg bare lest første post og noen av svarene på første side.

 

Nå som jeg har lest gjennom hele tråden, så er jeg helt 100% sikker på at dette er en fullstendig tilbakeståene diskusjon.

 

For det første er søstern din 13 år. Hvilken seriøs diskusjon forventer du å ha med lillesøstra di på 13?

 

For det andre så havner svarene i denne tråden nesten utelukkende i kategorien "trolls trolling trolls". Og de som ikke liker å trolle, vel, de krangler bare for å gjøre det.

 

Jeg må bare få gratulere. Dere er faen meg flinke.

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...