sdf123 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Skrevet 26. mars 2009 Jeg har vurdert det slik at jeg vil ha en billig maskin som kan gi meg en moro spill opplevelse. Og da føler jeg at Xbox360 kommer best ut. Men, hadde skulle hatt en spill maskin i stua som skulle tilfredstilt det behovet, ville valget vært PS3, både for at den er lekker å se på og har blu-ray. Men nå skal denne bare stå på et gjesterom/kontor koblet opp mot en 24" monitor hvor jeg skal kunne gå inn å "rivløse meg litt fra den normale verdenen" og da vil det også bli brukt mye headsett, skal vi spille flere så vil det jo bli noen små aktive høyttalere vil jeg gå utifra. Jeg er også en av dem som må spille med mus&tastatur de gangene jeg skal spille skytespill, men det løser seg med en XFPS overgang, så da er den saken også løst. Da gjenstår det kun hva jeg trenger av lagringsplass, og det vet jeg ikke. Jeg ser den at det må være greit å kunne kopiere spillene over på harddisken for å kunne "beskytte" spill-dvd'n. Har også blitt veldig oppmerksom på dette med Jasper, men er det bare en oppdatering som kommer på Arcade versjonene eller er det også på de andre versjonene? Og er det verdt å kjøpe en slik en i forhold til feks en brukt xbox uten jasper?
- Slaktarn - Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Artig å se at folk skal ha et pent møbel, men ingen spillemaskin.. Er enig at PS3 er "pen å se på", men den yter også best av alle konsollene pr. dags dato. Skal man kjøpe bil ser man på spesifikkasjonene og det rundt bilen først, ikke hvordan fargen er. Bare kvinnfolk som tenker slikt, vel.. ? Hadde jeg hatt fritt valg i dag, hadde det blitt PS3, men siden jeg allerede har en gamer-pc så er ikke det noe vits. Selv om valget egentlig burde vært enkelt, lykke til :-)
PgUp Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Artig å se at folk skal ha et pent møbel, men ingen spillemaskin..Er enig at PS3 er "pen å se på", men den yter også best av alle konsollene pr. dags dato. Skal man kjøpe bil ser man på spesifikkasjonene og det rundt bilen først, ikke hvordan fargen er. Bare kvinnfolk som tenker slikt, vel.. ? Hadde jeg hatt fritt valg i dag, hadde det blitt PS3, men siden jeg allerede har en gamer-pc så er ikke det noe vits. Selv om valget egentlig burde vært enkelt, lykke til :-) Ikke fargen kanskje, men du ser på designet? Design teller mye på bil, ihvertfall av de jeg liker. Skal man ha en nøytal dom av hilken konsoll som er best bør vi vel spørre de som har begge deler. Endret 27. mars 2009 av Cuz
- Slaktarn - Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Ikke fargen kanskje, men du ser på designet? *klipp* ser man på spesifikkasjonene og det rundt bilen først, ikke hvordan fargen er.*klipp* Selvfølgelig ser man på designet, men det ligger litt mellom linjene.. Sporer vi av nå, kanskje ? Melder meg ut av diskusjonen uansett, har ingen direkte svar til trådstarter -x-
Allt í lagi Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 At 360 har flere og bedre spill enn PS3 er forlengst et utbrukt argument. PS3 har forlengst tatt forbi 360 når det gjelder spillutvalget.
Killswitch Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Rent ytelsesmessig er en god PC bedre enn samtlige konsoller ute i dag, men herligheten koster også langt mer enn en konsoll. Men har du råd, og er opptatt av den beste grafikken og høyeste ytelsen så er en PC best. Her må pris VS ytelse veies opp mot hverandre. Foretrekker selv å spille på pc, ikke kun pga grafikken da det uansett er gamleplay som teller, men fordi jeg også bruker PCen mye til alt fra film og spill til photoshop og IRC. Et så stort mangfold får du ikke i en desidert spillkonsoll pga dårligere lagringskapasitet, og jeg har vanskelig for å se for meg photoshop F. eks i ps3 \ xbox360 utgave. En konsoll er jo ypperlig til det den er laget for, nemlig spill og til dels film. Men det stopper også mer eller mindre der. Konsollmarkedet har noen fete titler som ikke har kommet på PC og som aldri vil komme til PC, som Killzone 2, så det er også noe som må tenkes over ved kjøp av et av de 3 spillalternativene.
Anti LFC Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 At 360 har flere og bedre spill enn PS3 er forlengst et utbrukt argument. PS3 har forlengst tatt forbi 360 når det gjelder spillutvalget. Sier du det? Tar du på deg utfordringen med å nevne spill til PS3? Kan hvertfall nevne det jeg kommer på av gode spill til Xbox. - Halo 3 - Mass Effect - Gears of War 1 & 2 - Halo wars - Lost Odyssey - Forza 2 - Fable II - Street Fighter IV - Left 4 dead Et knippe spill til Xbox 360 som er verdt å spille. Konkluderer ikke med noe som helst her, vil bare frem til at jeg ikke kjøper argumentet med PS3 har bedre spillutvalg på markedet nå. Kanon for PS3 og dens eiere hvis jeg tar feil
dweebster23 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Xbox360 har naturlig nok flere spill ute enn PS3 siden den har vært på markedet et år lenger. Men her er et knippe PS3 ekslusive spill (bra spill): Motorstorm 1 Motorstorm 2 Resistance 1 Resistance 2 Killzone 2 Grand Turismo 5 Prologue Uncharted Little Big Planet Ratchet&Clank Metal Gear Solid 4 Heavenly Sword (jeg synes det var bra) Siren:Blood Curse Valkyria Chronicles Wipeout HD (nedlastbart, men meget bra) Warhawk dette er som sagt ekslusive spill, og i tillegg kommer multiplattform. PS3 og Xbox360 har like godt spillutvalg, men folk sier fortsatt at PS3 har ingen spill. Forstå det den som kan EDIT: Med tid og stunder så kan nok PS3 få et større spillutvalg, siden Sony har 10+ egne studioer som lager spill, mens Microsoft har 3-4. Spillåret 2009 ser uansett bra ut, PS3 = Infamous, Heavy Rain, Uncharted2, MAG og GOW3, Ratchet&Clank og Xbox360: Alan Wake, Forza3, MassEffect2 Endret 28. mars 2009 av dweebster23
Anti LFC Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Slike lister viser at begge konsollene har tilstrekkelig med moro å tilby. Jeg mener uansett at valget av konsoll ikke kan påvirkes av andre i så veldig stor grad, sett bort i fra din nærmeste krets. Hvis alle kompisene mine hadde eid PS3 er det naturlig at jeg ville fulgt etter. Man bør basere valget sitt etter hvilke spill man silker etter. Jeg hadde f.eks. et enormt sug etter å spille Gears of War, så hvis jeg hadde kjøpt PS3, ville jeg på tross av alle de gode spillene fortsatt vært like sugen på Gears of War, og kanskje følt at valget var feil for meg Kjenner forresten suget etter Killzone 2 nå
sdf123 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 Koster det noe å spille spill online med xbox 360?
Bear^ Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Hardware Ytelse Utseende Ekstrafunksjoner Er det noen som overhode spiller på konsollen eller PCen sin idag? Personelig ser jeg på en ting og en ting alene når jeg velger konsoll; spillene.
PgUp Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 At 360 har flere og bedre spill enn PS3 er forlengst et utbrukt argument. PS3 har forlengst tatt forbi 360 når det gjelder spillutvalget. Sier du det? Tar du på deg utfordringen med å nevne spill til PS3? Kan hvertfall nevne det jeg kommer på av gode spill til Xbox. - Halo 3 - Mass Effect - Gears of War 1 & 2 - Halo wars - Lost Odyssey - Forza 2 - Fable II - Street Fighter IV - Left 4 dead Et knippe spill til Xbox 360 som er verdt å spille. Konkluderer ikke med noe som helst her, vil bare frem til at jeg ikke kjøper argumentet med PS3 har bedre spillutvalg på markedet nå. Kanon for PS3 og dens eiere hvis jeg tar feil Mass effect, Gears of War 1, left 4 dead og Street Fighter 4 er ikke eksklusive til 360, så da kan du stryke de ;)Alan wake kommer også til pc. På gametrailers vant ps3 beste lineup 2008. Ser ut til at det blir slik 2009 og.
Bear^ Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Og gametrailers midlertidlige prolaps i peanøtta som ga PS3 seieren er bevis på hva? Jeg synes ikke jeg hører noe annet om PS3 enn "bare vent til (plasser spilltittel her) kommer". Vel, jeg er lei av å vente, jeg kjører heller X360 til ventetiden er over og PS3 har fått noen kandidater som skiller seg ut fra X360's spill. God of War 3 og et Team Ico spill kan endre litt på det men per i dag er X360 og PS3 forferdelig lik på spillsiden...
Allt í lagi Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Så flott at du er lei av å vente, Bear^. Ikke jeg.
Anti LFC Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Cuz, det var snakk om Xbox 360 vs PS3 på spillsiden, så si at Gears of Wars ikke er en Xbox-tittel fordi den kom til PC i etterkant er litt drøyt..
Allt í lagi Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Litt drøyt, men i les trådtittel. PC er på ingen måte utelatt.
sdf123 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 Det ble xbox 360 på meg, elite. Fikk tak i en billig. 2000kr(2 mndr gammel) med 4 spill + guitar world hero.
Anti LFC Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Annbefaler å raide innom play.com å sjekke ut vårsalget deres, da kommer du til å ha mye å kose deg med fremover!
PgUp Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Cuz, det var snakk om Xbox 360 vs PS3 på spillsiden, så si at Gears of Wars ikke er en Xbox-tittel fordi den kom til PC i etterkant er litt drøyt.. Syntes ikke det, kan spille inn på valget hvis man har en god pc og trives godt med å spille på den. En av grunnene til at jeg valgte ps3 ihvertfall, gears of war finnes på pc =) Dessuten heter jo tråden "Sammenligne: Pc, Ps3 og xbox360?".
Anti LFC Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 På tross av at det står PC i emnetittelen, så var det ingenting som tilsa at Only Chaos hadde PC med i betraktningen når han påsto at PS3 har bedre spillutvalg enn Xbox 360, og det var da vitterlig det innlegget jeg svarte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå