Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Noen som har noen formeninger om Grovsnus portion? Og fåes denne i Norge? En venn av meg fra i Sverige no og kjøpte 5 bokser Grov og 5 bokser Skruf sterk p. til meg :)

 

Synes egentlig Grov var god, minnet dog mye om General portion, bare mye mindre våt:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hatt en liten pause fra snusinga nå, og kjøpte litt snus istad.. Utrolig deilig !

Kjøpte en boks med Grovsnus som var gått ut på dato.. Gjør det no?

 

Så lenge den var delilig gjør det sikkert ingen ting....

 

Men når man mener snusen er deilig og at den er berolighetskapende er da man blir svimmel og kvalm????eller er den bare den første gang... Har prøvd det bare en gang.... Merka at hele Hjernen "gikk rundt og rundt oppi huet", syntes ikke det var så chill:P

 

Du trenger ikke og ta sterkere snus enn hva du behersker. En jeg kjente hadde aldri snust før og vi klarte og få han til og ta 2 skruf stärk samtidig. Han var helt stille og sa ingenting. så plutselig sa han att han måtte på do og da han røyste seg falt han pladask i golvet og bablet noe om at alt gikk rundt for han. :D

Lenke til kommentar
Hatt en liten pause fra snusinga nå, og kjøpte litt snus istad.. Utrolig deilig !

Kjøpte en boks med Grovsnus som var gått ut på dato.. Gjør det no?

 

Så lenge den var delilig gjør det sikkert ingen ting....

 

Men når man mener snusen er deilig og at den er berolighetskapende er da man blir svimmel og kvalm????eller er den bare den første gang... Har prøvd det bare en gang.... Merka at hele Hjernen "gikk rundt og rundt oppi huet", syntes ikke det var så chill:P

 

når det svimmelheten ikke er så kraftig som de første gangene er det chill ja

Lenke til kommentar

Så sant, har aldri vært fan av RL, verken porsjon eller løsvarianten.. Men til den som spurte om grovsnus porsjon, denne selges så vidt jeg vet ikke i norge.. men jeg synes det er en fantastisk snus, husker jeg snuste opp en hel boks på en lang kjøretur en gang, ingenting er som en god kjøresnus!

Lenke til kommentar
Så sant, har aldri vært fan av RL, verken porsjon eller løsvarianten.. Men til den som spurte om grovsnus porsjon, denne selges så vidt jeg vet ikke i norge.. men jeg synes det er en fantastisk snus, husker jeg snuste opp en hel boks på en lang kjøretur en gang, ingenting er som en god kjøresnus!

 

Skjønner ikke hvorfor dere ikke liker den jeg! Den er lett og bake, altså er bare og klemme til en klump i boksen og hive inn og forme me tungen og leppa. + at den begynner og renne raskt og har en god smak som ikke er for sterk eller svak.

Lenke til kommentar
Den blir grøt mye kjappere. En skruf løs har jeg gjerne opp mot 2 timer før den i det hele begynner å bli noe guffe

 

Riktig det, RL er en ''nybegynnersnus''.. Alt for finkornet for meg

 

Synes fortsatt RL er en av de beste løssnusene som er og kjøper det ofte selv om jeg langt ifra er noen nybegynner. Rett og slett deilig å pakke en pris uten å sitte igjen med masse dritt i henda.

Lenke til kommentar
Den blir grøt mye kjappere. En skruf løs har jeg gjerne opp mot 2 timer før den i det hele begynner å bli noe guffe

 

Riktig det, RL er en ''nybegynnersnus''.. Alt for finkornet for meg

 

Synes fortsatt RL er en av de beste løssnusene som er og kjøper det ofte selv om jeg langt ifra er noen nybegynner. Rett og slett deilig å pakke en pris uten å sitte igjen med masse dritt i henda.

 

Så enig! Det at det er en nybegynner snus er bare tull..

Lenke til kommentar
oki...Sitter nå med en RL porsjon i leppa:D

forferdelig snus og forferdelig post. det er pga. slike poster vi nå er på V7.. 7 FFS! :hrm:

 

edit: løs RL sitter ikke godt. med det mener jeg at den er tyelig og har lett for å skli litt rundt oppi der.. leire graver jeg opp selv. gidder ikke betale 70 kr. for det ^^

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
oki...Sitter nå med en RL porsjon i leppa:D

forferdelig snus og forferdelig post. det er pga. slike poster vi nå er på V7.. 7 FFS! :hrm:

 

edit: løs RL sitter ikke godt. med det mener jeg at den er tyelig og har lett for å skli litt rundt oppi der.. leire graver jeg opp selv. gidder ikke betale 70 kr. for det ^^

 

Jeg betaler mellom 10-28 kr for ferdigpakket leire på boks da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...