Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strongcut var kjempebra. Prøvde den for første gang mens jeg tok en latte fra 7-11. Kombinasjonen var PERFEKT. anbefaler denne snusen + kombinasjonen

 

Romeo y julieta var forferdelig. Ekkel lakris smak + lukt. Ble så lei av den at jeg har bommet til alle, men ingen vil ha den egentlig. Hatt den i noen par dager nå, og det er 5 porsjoner igjen som jeg ikke gidd å bruke opp

 

Så jeg kjøpte en general onyx. Syyykt digg akkurat nå. Min yndlingssnus sammen med general ekstra sterk, skruf sterk og lucky strike bold

Lenke til kommentar
Men.. Det er ingen her som har vært på Svinesund/Strømstad den siste tiden og som la merke til om de hadde Thunder der? :)

 

De har den ihvertfall på Svinesund og jeg vil anbefale at du drar på Tobaksvagnen for der koster det bare 130kr pr tårn med Thunder (Alle 3 typene) og Phantom (Vil absolutt ikke anbefale Phantom) ;)

 

Edit: Skriveleif

Endret av Crom92
Lenke til kommentar
10 tårn?? var vell litt feil vell, mente vell bokser?? kanskje skrive opp tollgrenser i første post Nyhus??

Nei. Inn i Sverige er det lov å ha med 10(ti, 5+5) tårn. Inn til Norge derimot, kan du kun ha med 10 bokser.

 

 

Fant en side med en kvotekalkulator, kom frem til at det er lov med 750g snus. noe som blir ca 31 bokser, men teller de vekten på boksen og eller bare snusen? faen meg nedsig hvis de teller boksvekten også

 

EDIT: hvis de teller boksvekten, da blir det ca 19 bokser

Endret av Staian
Lenke til kommentar
Men.. Det er ingen her som har vært på Svinesund/Strømstad den siste tiden og som la merke til om de hadde Thunder der? :)

 

De har den ihvertfall på Svinesund og jeg vil anbefale at du drar på Tobaksvagnen for der koster det bare 130kr pr tårn med Thunder (Alle 3 typene) og Phantom (Vil absolutt ikke anbefale Phantom) ;)

 

Edit: Skriveleif

 

Dude? Kødder du nå? :dontgetit:

Har jeg aldri sett

Lenke til kommentar
Men.. Det er ingen her som har vært på Svinesund/Strømstad den siste tiden og som la merke til om de hadde Thunder der? :)

 

De har den ihvertfall på Svinesund og jeg vil anbefale at du drar på Tobaksvagnen for der koster det bare 130kr pr tårn med Thunder (Alle 3 typene) og Phantom (Vil absolutt ikke anbefale Phantom) ;)

 

Edit: Skriveleif

 

Dude? Kødder du nå? :dontgetit:

Har jeg aldri sett

 

Kødder nok ikke ;) ble helt overrasket når jeg så det første gang selv jeg ( kjøpte 4 tårn og da men) men jeg tror de selger det så billig siden det er de samme som lager Phantom som nesten alle jeg har møtt mener er en dritt snus :p

Lenke til kommentar
Fant en side med en kvotekalkulator, kom frem til at det er lov med 750g snus. noe som blir ca 31 bokser, men teller de vekten på boksen og eller bare snusen? faen meg nedsig hvis de teller boksvekten også

 

EDIT: hvis de teller boksvekten, da blir det ca 19 bokser

Når endret de dette?

 

Har ikke peiling, kan være dette er gammelt og det har blitt endret etter, men var 750g som var lov av snus/skrå tobakk

Lenke til kommentar
62kr er vel prisen butikkene skal ta for porsjon nå.

62? o.0

kiwi tar fremdeles bare 60. som oftest ligger det på 60 for porsjon i og 70 for løs, med noen untak. mener å huske de satt det opp med ti kroner for en tid tilbake..?

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Fant også at 500 gram var det som var lov.

 

Internett er forvirrende :(

 

Menmen, sjangsen for og bli vinket inn i tollen er vel relativt lav når man kjører familie bil med et barn i baksetet(Nei, jeg er ikke barnet..)

U fail. 250g er kvoten, altså 5 løs bokser eller 10 porsjonbokser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...