Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tannlegen tar det nok opp visst man ser det.

 

Tannlegen min sa bare at jeg ikke skulle pytte snusen så langt opp :)

 

Snuste sammenlagt et halvt år ca har hatt noen pauser innimellom, er forresten 15 tror du hun ser det og er så kul at hun ikke sier det i og med at tannleger har taushetsplikt?

Endret av Sleeip
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har snust mer enn av/på i et halvt år så vil nok ikke tannlegen din kommentere det en gang. Jeg hadde snust i 3 år sist gang jeg var hos tannlegen og fikk bare beskjed om å drikke mindre cola... Uansett så har du ingenting å bekymre deg over fordi tannlegen din kommer aldri til å ringe mora di å si "hei sønnen din snuser". Eneste ville vel vært at de kjente hverandre privat, men igjen så har vel tannleger taushetsplikt som alle andre i helsevesenet?

Lenke til kommentar
Jeg har aldri fått noen kommentar hos tannlegen, hverken nå eller rett etter at jeg begynte. Derfor tviler jeg på at du har noe å bekymre deg for. Dog, er du veldig redd for dette burde du kanskje vurdere å fortelle moren din det før du er hos tannlegen.

 

Ok får håpe på det beste :thumbup: Å si det til mamma er suicide. Blitt busta 6-7 ganger like helvete every time. Så som dere skjønne er hun drit mistenkelig, så hun hadde lukta ugler i mosen hvis jeg ba henne gjøre no annet når jeg skulle sjekkes.

Endret av Sleeip
Lenke til kommentar

Handletur med mamma uten morgensnus eller noe snus i det hele tatt den dagen var egentlig ganske smertefullt. Nå er heldigvis pappa på vei til butikken for å kjøpe :) Gleder meg!

 

Må si jeg merker jeg blir gretten av små ting om jeg ikke har hatt snus på en stund, ikke bra..

Lenke til kommentar
Handletur med mamma uten morgensnus eller noe snus i det hele tatt den dagen var egentlig ganske smertefullt. Nå er heldigvis pappa på vei til butikken for å kjøpe :) Gleder meg!

 

Må si jeg merker jeg blir gretten av små ting om jeg ikke har hatt snus på en stund, ikke bra..

 

Er en grunn til at det er en advarsel bak på snusboksen. Kjøper virkelig faren din snus til deg? Heldiggris!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...