Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Bare lurer på en ting, er det normalt at de spør om leg i sverige?

kommer helt ann på hvor du kjøper ;D

 

lite triks kan være og finne en som er litt ung som sitter i kassa og sørg for at det er kø i burikken, da blir han litt stressa og driter i legg ;D

 

 

Jaja selvfølgelig, men blir litt drit og komme med 4 ruller snus og så få spørsmålet om jeg har legg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i Sverige forige uke, kjøper all snus der nå som jeg har bil og på veien hjem da stod tollerne klar med stoppskiltet i hånda og så meg rett i øya etter grensa inn til Norge, var dårlig nervøs da :p

 

Noen som vet om noen bra tobaksbutikker mtp utvalg i Sverige forresten? Pleier vanligvis å dra på det kjøpesenteret i charlottenberg, men har lyst til å teste noe fancy neste gang jeg er der, vanligvis kjøper jeg bare Grovsnus/General siden de for det meste bare har vanlige merker som også finnes i Norge.

 

Ville ikke satset på å dra til Sverige uten leg ihvertfall, med mindre du har hytte rett ved grensa eller noe. De fleste steder jeg har vært blir både jeg og kompisene mine spurt om leg, men om du ikke er redd for å faile et par ganger er det jo ikke værre en å prøve mange steder...

Lenke til kommentar

Grensa er på 200 gram (10x50/45 gram (løs) eller 20x24 gram (porsjon)). Sist jeg tok båt og handlet på taxfree kostet vanlig general løs 250 kr stokken. Andre merker kan være noe dyrer. Løs og porsjon koster stort sett det samme på taxfree.

Lenke til kommentar
Grensa er på 200 gram (5x50/45 gram (løs) eller 10x24 gram (porsjon)). Sist jeg tok båt og handlet på taxfree kostet vanlig general løs 250 kr stokken. Andre merker kan være noe dyrer. Løs og porsjon koster stort sett det samme på taxfree.

 

Fixed :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Reiser foresten med 5 andre, 4 som ikke snuser, så det blir ikke noe problem med kvoten...hehe

Beste "smulger"- trikset i boka spør du meg, få 3-4 med seg som alle "kjøper" en pølse hver, men som ikke snuser.

Lenke til kommentar
Reiser foresten med 5 andre, 4 som ikke snuser, så det blir ikke noe problem med kvoten...hehe

Beste "smulger"- trikset i boka spør du meg, få 3-4 med seg som alle "kjøper" en pølse hver, men som ikke snuser.

 

Er jo pr. definisjon ikke smugling det da. Er det 5 stykker i en bil har du også 5 kvoter. Det kan dog være lurt å fordele stokkene i forskjellige poser.

 

Og er det virkelig mulig å surre så grenseløst lol? Selvfølgelig er en kvote på 250 gram som igjen vil si 5xløs eller 10xporsjon

Lenke til kommentar

Kjøpte en skruf boks for noen dager siden på en esso, merket at den luktet veldig uvanlig. smakte ikke noe rart eller noe, var helt grei, men det var også en litt merkelig farge på den, den var veldig svart, ikke sånn som skruf pleier og være.. så merket jeg at datomerket var revet av, har jeg kjøpt snus av noen jævlig sleipe esso arbeidere her?

Lenke til kommentar
Hatt en liten pause fra snusinga nå, og kjøpte litt snus istad.. Utrolig deilig !

Kjøpte en boks med Grovsnus som var gått ut på dato.. Gjør det no?

 

Så lenge den var delilig gjør det sikkert ingen ting....

 

Men når man mener snusen er deilig og at den er berolighetskapende er da man blir svimmel og kvalm????eller er den bare den første gang... Har prøvd det bare en gang.... Merka at hele Hjernen "gikk rundt og rundt oppi huet", syntes ikke det var så chill:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...