Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare sånn fordi jeg er nysgjerrig .. Hva synes folket om Claq Qui? Og er den sterk/svak i forhold til f.eks. Skruf sterk?

 

Jeg er relativt ny i snusverden, og Claq Qui er det eneste jeg har prøvd hittil. Fant ut at det var en bra nikotinerstatning for røyk når jeg er hjemme (les: bor hjemme).

 

Syns den har go virkning, men når den renner smaker den rett og slett pyton! Men, det er min mening

Lenke til kommentar
Hvorfor snakker alle her om "virkning"? Haha er alle 16 år her? Snus er snus. Skal ikke gi noen virkning, bare nikotin. Snus er ikke et rusmiddel.

 

Jeg er rimelig sikker på at de fleste starter med snus på grunn av effekten, ikke smaken eller lukta.

 

Jeg starta med snus for å slutte å røyke.

Lenke til kommentar
Hvorfor snakker alle her om "virkning"? Haha er alle 16 år her? Snus er snus. Skal ikke gi noen virkning, bare nikotin. Snus er ikke et rusmiddel.

 

Jeg er rimelig sikker på at de fleste starter med snus på grunn av effekten, ikke smaken eller lukta.

 

Jeg starta med snus for å slutte å røyke.

 

Jeg sa de "fleste". Men for og slutte å røyke er jo også en ting.

Lenke til kommentar

Herremin å dyrt det er blitt i sverige nå! Vurderer faktisk å droppe å dra til sverige for snus mere da det faktisk vil koste meg mindre å kjøpe to tårn på kiwi 200 m nedi gata, enn det ville kosta meg for to tårn på Nordby + reiseutgifter. Det eneste som lønner seg nå om dagen er å ta strømstad-sandefjord ferga én av veiene eller begge for den saks skyld. På den båten er det taxfree og der koster et tårn med løs snus fra 260-300kr og porsjon fra 240 til 290 kr hvis jeg ikke husker feil og spriten er GRISEBILLIG. Tar bare 2.5 timer mellom s.fjd. og størmstad så det blir omtrent det samme som å kjøre rundt for de som bor i vestfold/buskerud. I tillegg er det mye billigere enn å kjøre rundt også.

 

Det eneste "problemet" man møter på ferga er at du kun får handle kvota di og ikke noe mer. Skal du f.eks ha mer enn 5 bokser løs må du få låne boardingcardet til noen andre og handle på dems kvote.

Lenke til kommentar
Herremin å dyrt det er blitt i sverige nå! Vurderer faktisk å droppe å dra til sverige for snus mere da det faktisk vil koste meg mindre å kjøpe to tårn på kiwi 200 m nedi gata, enn det ville kosta meg for to tårn på Nordby + reiseutgifter. Det eneste som lønner seg nå om dagen er å ta strømstad-sandefjord ferga én av veiene eller begge for den saks skyld. På den båten er det taxfree og der koster et tårn med løs snus fra 260-300kr og porsjon fra 240 til 290 kr hvis jeg ikke husker feil og spriten er GRISEBILLIG. Tar bare 2.5 timer mellom s.fjd. og størmstad så det blir omtrent det samme som å kjøre rundt for de som bor i vestfold/buskerud. I tillegg er det mye billigere enn å kjøre rundt også.

 

Det eneste "problemet" man møter på ferga er at du kun får handle kvota di og ikke noe mer. Skal du f.eks ha mer enn 5 bokser løs må du få låne boardingcardet til noen andre og handle på dems kvote.

 

eller i stede for og bestile tur/retur så kjøper diu tur hjemme og bestiller returen når du er i svergie...dermed kan du få med deg mer på fremover turen, men husk og ta med øitt bagasje, forde da kan du si at du har vert borte i 1 døgn.

Lenke til kommentar
Herremin å dyrt det er blitt i sverige nå! Vurderer faktisk å Det eneste "problemet" man møter på ferga er at du kun får handle kvota di og ikke noe mer. Skal du f.eks ha mer enn 5 bokser løs må du få låne boardingcardet til noen andre og handle på dems kvote.

Det du skriver her stemmer kun tilbake når det kommer til snus. Det er lov å ta med ti tårn inn i sverige, da det går som forbruksvare. Om ikke reglene er endret siden i vinter.

Lenke til kommentar
@Feh: Hvor har du handlet så dyr snus a? 30-40 kroner (veldig avhengeig av sted) er da ikke så mye for boksen?

 

Tarn med skruf koster nå 350 kroner over grensa, jeg syns ikke det er så mye?

 

General Ekstra Sterk porsjon kosta 298 eller no for tårnet rett over grensa forrige helg. Syns nå ikke det er så dyrt, 30kr boksen.. I norge er det vel 70-80 spenn ?

Jeg var storfornøyd når jeg kjøpte tårnet mitt hvertfall :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...