Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Snuser når jeg trenger snus, sånn omtrent ikke lenge etter jeg tok ut den forrige... Hadde jeg bare hatt viljestyrken til å slutte hadde det vært så mye mer økonomisk. :(

 

 

Haha. Du vet jeg faktisk godt hvem er.. Gamer enda ET faktisk. På tide å upgrade til bf3 snart kanskje?

Kan ikke påstå at jeg vet hvem du er sånn med det første, nei. Og det skjer ikke at jeg bytter ut et bra FPS med et dårlig et. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner meg igjen, en venn av meg kjøpte Lucky Strike Nites, men likte den ikke. Så han solgte den til meg for 50 kroner. Penger spart er penger tjent, tenke jeg, så jeg slo til.

Jeg stresset en stund med å åpne den, men fikk det ikke til. Han merka jeg sleit, så han henta en saks til meg, sånn at jeg kunne vippe lokket av. "Nå har du allerede betalt, og får ikke pengene tilbake" sa han.

Endte med at jeg kjøpte en boks med general og fyllte den med LS-snusene når generalen var tom.

 

Selve boksen er nok til å droppe den snusen syns jeg.

 

RAAAGE! Fy faen, jeg brukte 35 min på å åpne den forpulte snusen.... Endte med kniv, og farlig mye kraft for å bli kvitt "vakumet".. lurer på om det hjelper å stikke ett hull i toppen? :S Men da er jo hele poenget med en boks borte.

Lenke til kommentar

Kan ikke påstå at jeg vet hvem du er sånn med det første, nei. Og det skjer ikke at jeg bytter ut et bra FPS med et dårlig et. :)

 

Like greit. Whatever floats your boat.

 

Begynner virkelig å gå på økonomien nå. 3800 kr i mnd bruker jeg i gjennomsnitt på snus, har jeg funnet ut. Det vil si jeg bruker ca 45 000 kr i året, og 228 000 kr siden jeg begynte å snuse.

 

Jaja, hadde sikkert kjøpt noe annet unødvendig i stedet harhar.gif

 

Hvis vi sier at en snus boks koster 70 kr, så snuser du i gjennomsnitt 54 bokser i mnd?! Det blir nesten 2 bokser per dag. Det er ikke mulig :o

Endret av Rumpelstiltskin
Lenke til kommentar

Kan ikke påstå at jeg vet hvem du er sånn med det første, nei. Og det skjer ikke at jeg bytter ut et bra FPS med et dårlig et. :)

 

Like greit. Whatever floats your boat.

 

Begynner virkelig å gå på økonomien nå. 3800 kr i mnd bruker jeg i gjennomsnitt på snus, har jeg funnet ut. Det vil si jeg bruker ca 45 000 kr i året, og 228 000 kr siden jeg begynte å snuse.

 

Jaja, hadde sikkert kjøpt noe annet unødvendig i stedet harhar.gif

 

Hvis vi sier at en snus boks koster 70 kr, så snuser du i gjennomsnitt 54 bokser i mnd?! Det blir nesten 2 bokser per dag. Det er ikke mulig :o

Snuser jeg løs, deler jeg boksen i 4 og bruker ca 1.5 time på hver av dem, og jeg må ha snus i hele tiden, klarer ikke å gå uten, så da blir det veldig mye tilslutt. Burde kanskje begynne å trappe ned.

Lenke til kommentar

Snart 3mnd uten en eneste prell nå! Klarte å slutte på forsøk nr 5 eller noe :tease:

Savner enda snus btw.. Tanken på snus gjør meg kvalm nå, men jeg har fortsatt lyst på snus 24/7 :blush:

 

Følelsen av en god en i leppa etter ett stort måltid! aah. Savn :love:

 

Edit: Dere er heldige som enda ikke har sluttet!(for dere som kommer til å slutte en dag) Nyt det! :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Sitter på et tårn med phantom original portion, nå. Jeg fikk tårnet for 100,-, da det hadde gått ut på dato :D

Det er egentlig en helt grei snus, dog litt lite smak, og relativt store poser. Trolig ikke en snus jeg kjøper igjen.

 

BTW: En ting jeg ofte har lurt på; Sliter white portion mer på tannkjøttet, enn original portion?

Endret av Skunkish
Lenke til kommentar

Sitter på et tårn med phantom original portion, nå. Jeg fikk tårnet for 100,-, da det hadde gått ut på dato :D

Det er egentlig en helt grei snus, dog litt lite smak, og relativt store poser. Trolig ikke en snus jeg kjøper igjen.

 

BTW: En ting jeg ofte har lurt på; Sliter white portion mer på tannkjøttet, enn original portion?

 

Jeg føler vertfall at den gjør det, siden den er tørrere en vanlig. så jeg tror den sliter mer en orginal!

Lenke til kommentar

Er en stund siden innholdet i norske løsbokser gikk ned. Kanskje halvannet år siden. Ser utrolig teit ut siden de ikke har gjort boksen mindre.

Er faktisk litt smalere bokser, sammenlignet her om dagen.

 

Noen som har prøvd thunder raw frosted? begynner bli litt glad i ekstra strong frosted og tenker det er raw jeg skal se etter neste gang jeg er over grensen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...