Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gikk visst litt fort i svingene sist gang jeg var innom M. Sørensens Tobakk sjappe. Jeg hadde klart å få med meg en boks Thunder snus med Coca Cola smak/lukt. Huff, det falt ikke helt i smak.

 

Herregud for en snus. Husker da jeg skulle på jobb i militæret, og hadde kjøpt meg den colasnusen og den godteri (eller hva den andre typen hete). Ble så kvalm, at jeg måtte bare sitte meg ned.

Lenke til kommentar

Jeg syntes N&J crushed ice var svak og hadde altfor mye smak!

Kjøpte den i sommer når jeg skulle på stranda, ble rett og slett lei meg! Så jeg tok turen til butikken for å skaffe meg Granit!

 

Granit Stark Portion er min favoritt når det kommer til portion! -Sterk og billig + at jeg elsker den deilige "pure" tobakk smaken den har.

Skruf Stark Lös er løs snusen som ofte ligger på skrivebordet. :)

Endret av Mektig Flamme
Lenke til kommentar

hmm, tror kanskje jeg må prøve ut Granit sterk, må finne noe som er litt billigere! hater å leve på stipend :p

Kjøpte meg en boks er om dagen og synes den er ltt for anonym i smak men for 55 kroner var han mye bedre enn forventet, vil si den er ett godt alternativ til skruf og general ekstra strong portion som jeg vanlig vis bruker.

Lenke til kommentar

hmm, tror kanskje jeg må prøve ut Granit sterk, må finne noe som er litt billigere! hater å leve på stipend :p

Kjøpte meg en boks er om dagen og synes den er ltt for anonym i smak men for 55 kroner var han mye bedre enn forventet, vil si den er ett godt alternativ til skruf og general ekstra strong portion som jeg vanlig vis bruker.

 

Sjøl syns eg Granit er skikkelig digg, og det er nesten litt rart at den er såpass mykje billigare.

 

Får vi etter kvart andre billigare typar på markedet? Skulle jo kanskje tru at det kunne vere marked for billigare variantar også. :)

Lenke til kommentar

Både meg og xen hovnet opp av granitt. Han hovnet skikkelig mye opp og synes det var ganske skremmende. Jeg kom meg gjennom halvannen boks før det samme skjedde med meg. Så ut som en silikonbehandlet and!

 

jaja, må nesten prøves når den er så billig, så får jeg bare håpe det ikke skjer med meg! hørtest ikke så veldig digg ut akkurat! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha ei dåse med Ettan løs igjen, men neida, var tomt. Så fikk jeg se Montecristo i en femmer-stabel nederst i snusskapet (jeg kikka over kassa), så da måtte jeg be om den. Aldri prøvd den før, men hatt lyst lenge. Slik det ser ut nå, er den helt grei :) Terningkast fire. Betalte faktisk bare 72 kr. for den, og det var på Narvesen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...