Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag betalte jeg 80,50 kr for en boks med Ettan løs. OVER 80 KRONER!! Kan ikke huske at løsen koster så mye. Kjøpte den på sånn gul Coop-butikk. Koster jo faen ikke mer enn 85 kr på Anytime (kiosk).

 

Menmen, en gang betalte jeg vel 95 kr for General Long Strong på en sånn 7-11, så skal vel ikke grine.

 

Kjøpte ett par bokser knekt porsjon da jeg var i sverige for en uke siden for 19 svenske kr/boksen (introdujsjonstilbud) og angrer på at jeg ikke kjøpte mer, fantastisk snus til prisen :)

 

Finner ingenting som heter "knekt" av snus på google. Har du bilder/link? :)

Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte ett par bokser knekt porsjon da jeg var i sverige for en uke siden for 19 svenske kr/boksen (introdujsjonstilbud) og angrer på at jeg ikke kjøpte mer, fantastisk snus til prisen :)

 

Finner ingenting som heter "knekt" av snus på google. Har du bilder/link? :)

 

Jeg søkte på "Knekt snus" og fikk opp dette; http://www.snusbolaget.se/knekt-portion.html

 

Og flere andre linker :p

Lenke til kommentar

Søkte på "knekt porsjon", jeg. Kan vel være derfor jeg ikke fant noe. Takk skal dere ha, hvertfall! :thumbup: Knekt er broren til Granit, ja. For noen navn de har på typene sine, litt artig :D

 

Hvordan er det å bestille snus fra nettet?

 

Hvis jeg bestiller like mye som er lov å ha med fra Sverige burde ikke det gå bra? eller må jeg betale masse toll og sånt?

 

Snusen må ha norsk advarsels-greie bakpå... :/

 

EDIT: Åå det er godt med ei avlang klype løs nå etter middagen. Kun gått i porsjon lenge nå, så dette var saker. Kjenner faktisk at jeg snuser, da er vi på plussiden førstes :w00t:

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Det er jo bare helt fantastisk da. Snus hjelper på i så mange forskjellige situasjoner.

 

Har dere noe rutine på når dere snuser? For meg er det oftest når jeg skal game, rett før jeg skal sove og etter et måltid :)

 

herlig med snus på jobb (kjører taxi) de andre ståre ute i kulda og røyker mens jeg sitter inne i 1 varm bil med snus i leppa "me Gusta"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...