Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyre side for min del. Prøvde den på venstre side i går kveld og det ble bare rot. Endte med at jeg bare tok den ut og la inn en ny porsjon på "riktig" side :p

 

Er jo høyre-hendt, så er vel derfor det falt seg naturlig å legge den der når jeg startet.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Åpne en lucky strike boks?! UMULIG!

Har dere noen triks?

 

Idioti den boksen ass. Forrige gang jeg kjøpte LS så brukte jeg fuckings 2 timer på å åpne det jævla lokket. Og da brukte jeg kniv, som btw ble bøyd!

 

Aldri mer. Orker ikke. Sitter der og får så lyst på snus, og så får man ikke opp lokket. Verste følelsen jeg noensinne har hatt.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg igjen, en venn av meg kjøpte Lucky Strike Nites, men likte den ikke. Så han solgte den til meg for 50 kroner. Penger spart er penger tjent, tenke jeg, så jeg slo til.

Jeg stresset en stund med å åpne den, men fikk det ikke til. Han merka jeg sleit, så han henta en saks til meg, sånn at jeg kunne vippe lokket av. "Nå har du allerede betalt, og får ikke pengene tilbake" sa han.

Endte med at jeg kjøpte en boks med general og fyllte den med LS-snusene når generalen var tom.

 

Selve boksen er nok til å droppe den snusen syns jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...