Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kveldens episode var underholdende, med masse twister og frem og tilbake. Jeg frydet meg over at Margrethe valgte å sende hjem Petter, men det kunne selvsagt ikke TV3 godta. Andre tror sikkert at han har blitt hele Norges tv-helt med å "ofre" seg for Petter, men ender bare opp med nok en gang å fremstå som et virvelløst dyr. Jeg tror dessuten at TV3 aldri hadde kommet opp med denne muligheten for å ofre seg om det var noen andre enn Petter som måtte bite i gresset og pakke kofferten. Kjedelig at det skulle bli slik!

Lenke til kommentar
Skjedde det forresten noe under dynen med William og Benedicte(eller hva hun nå heter?)

 

Hørtes ut som det ble noe fingring der gitt. Hele twisten tv3 gjorde med å gi Margrethe slik makt var jo bare fucked uansett. Bra at Petter ikke ble sendt ut av ei som alt hadde røket ut og vil bare dra han med ned i dragsuger. Latterlig at folk sammenligner dette med slik Noor røk ut.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Herregud, der fikk vi endelig sett hvordan TV3 opererer. Petter skulle ha vært ute, og denne gjøken Andre gjorde ikke dette valget selv, det var det TV3 som sto for.....

 

 

Jepp

Lenke til kommentar
Margrethe fjernet nettopp all sympati, og i mine øyne fortjener hun mobbingen i begynnelsen.

 

Ok, forklar? Hva har mobbing med et taktisk move for å gjengjelde en tjeneste å gjøre?

 

Petter skulle vært ute. Punkum. Jeg er lei av at TV3 lager så mange idiotiske tvister. Vi vet jo hvem som er favoritten til å vinne her. Petter, og det har han vært fra dag 1.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Man trenger ikke være fjortis for å like han da. Han er morsom, men fortsatt ærlig og oppriktig. I tillegg er han en av de få som faktisk klarer å skille spill og virkelighet der inne..

 

Det forsvarer alikevel ikke at fyren skulle ha vært ute...

 

Synes egentlig det er helt greit at han ikke røk ut. Det er mange faktorer som spiller inn i Paradise, og det er ikke automatisk sånn at den som klarer å stemme ut flest folk vinner.

 

Både Petter og Kevin har spilt smart og "investert" hos de andre deltagerne, og det kan en jo se gir resultater. Når Kevin er snill mot Margrethe, eller Petter gjør et stort poeng ut av å være ærlig og oppriktig er nok ikke dette utelukkende pga nestekjærlighet. De har rett og slett spilt spillet godt begge to, og da er det helt greit at man får noe tilbake for det.

Lenke til kommentar

Go Petter ass :D Fy faen så glad jeg ble da han kom inn igjen. Til dere som ikke liker Petter: Jaha? Hvorfor? Har dere virkelig blitt så modne at dere ikke synes noenting er morsomt lenger?

 

Petter Pilgaard er det beste som har skjedd norsk tv! ^^

Endret av Martin.F
Lenke til kommentar

Ja, og de burde gått ut begge to! Skjønner godt at Margrethe valgte å ta med seg Petter ut. Hun tok en for Kevin og valgte taktisk slik at Kevin skulle ha mest mulig sjanse. Synes det da er irriterende at Andre kan ofre seg, selv om det var utrolig realt(Hvis det i det hele tatt var hans helt egen avgjørelse) Petter fortjener absolutt å vinne, men på lik linje med de andre. Ikke mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...