Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.
Fylles i papirformer ca halvfulle.
Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.
Ha på glasur når de er kjølnet ned.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det blir litt for "emofakter" av Kevin og Noor å ta Lenes taktiske valg så negativt. Her har de gjennom hele spillet snakket om "best for fellesskapet", som var en liten, sterk gruppe, og nok personer har lidd av det. Men når det kommer til finaleuken og alle er mer eller mindre enig i at nå er det "alle mot alle", og at taktikk veier mye mer, får de likevel sjokk når Lene tar et (muligens) smart taktisk valg, ved å få ut sin sterkeste motstander.

 

Jeg syntes også at Margrethe har litt lite å bidra med på hotellet. Det virker som om hun fortsatt er der, og er så godt likt i media og av andre folk, bare fordi hun ble mobbet i starten. Jeg syntes synd på henne for de hendelsene, for all del, men hun fortjener fortsatt ikke å vinne i mine øyne.

 

André er tidig. :) Jeg syntes Petter traff ganske bra da han bare sa: "André ække no komplisert fyr" eller noe sånt! :p Han er en person som totalt mangler egne meninger og gjør ikke annet enn å tvile på alt av avgjørelser og henge seg på flertallet, nesten som Joey i Friends, når resten av gjengen snakker om ting han ikke har peiling på.

 

Benedicte har jeg fortsatt ikke smaken for, da jeg syntes hun ser både rar og stygg ut. Kvaliteten på damene har vært ganske dårlig, så her er jeg enig med Petter. Det er dog flere der inne som jeg må innrømme at (for å si det som andre gutter) "jeg hadde tatt", hehe. :p

 

Så per i dag syntes jeg faktisk at Petter er den verdigste vinneren av de som er der inne, med Kevin bare noen millimeter bak. Liker begge de to, men Kevin syntes jeg er litt for sutrete når det kommer til taktikk og sånn, og jeg tror han må skjønne at det faktisk er et spill. Lene var så absolutt ikke feig da hun fikk ut Noor.

 

Lene er jeg veldig usikker på. Jeg har syntes hun var ganske grei, selv om hun til tider ikke så ut, mens andre ganger (ofte fra litt avstand) så meget bra ut. Så var det hele hendelsen med Margrethe. Etter det har jeg mer eller mindre hatet hun, men i ettertid har hun gjort det nokså bra igjen. Hun har blitt venner med Margrethe, sagt unnskyld og så videre. Det gjør ikke opp for det hun gjorde, men det er i det minste et lite plaster på såret. Hun har som flere andre der inne, er ganske tynt ordforråd, uten at jeg skal klage. Hun er også en som jeg syntes har spillt ganske bra taktisk. Jeg ser egentlig ikke helt hvorfor de andre på PH nå mener at Petter og Lene står desidert svakest. Jeg er ikke sikker på hvem som står svakest, men jeg mener det ikke er Petter og Lene. Hvis de skal nå tape eller ryke ut, bare fordi de var de som på en måte innledet finalen, og gikk vekk fra "bare kose seg her på hotellet, vettu"-holdningen, så synes jeg det blir for dumt.

 

For meg er det egentlig litt det samme hvem som vinner. Jeg vil egentlig ikke se Margrethe vinne, men det hadde gått fint. Lene og Petter kan jeg se for meg som vinnere, og har ikke problemer med dette. Kevin er også en verdig vinner, men jeg er veldig usikker på Benedicte. Syntes det er feigt hvis hun skal vinne, da hun har vært der i så kort tid, som på en måte gir henne en fordel. Hun har jo ikke vært utsatt for så mange tilfeldige utkastinger av gjester som for eksempel det Mats ble utsatt for. Jeg begynner også å like WIlliam, og Therese er en jeg egentlig har hatt sansen for hele tiden. Hun ser også bra ut, og det at hun er bifil gjør hun egentlig ganske mye diggere! :p Den eneste jeg virkelig ikke vil at skal vinne greiene, er André. Men dette skjer nok heldigvis ikke.

 

André er sikkert grei, men som sagt før i tråden, så tilfører han absolutt ingenting til PH. Han er rett og slett en totalt anonym rævadilter i mine øyne.

 

Jaja, nok "rant" om PH for i natt. :)

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Hehe. :p Det er greit å nevne at jeg bare har sett episode 36 av episodene fra denne uken, så har vel ikke gitt bl.a. Benedicte en sjanse.

 

Uansett, en kompis av meg traff lillebroren til Kevin i Kongeparken i helgen (sier han). Han sier at han sa at Petter og Ida vinner greiene, men er ikke det bare et gammelt rykte? Og jeg tviler iaff at Ida kommer inn igjen, hvis hun vinner, kommer jeg til å både le og grine. Hun fortjener definitivt ikke å vinne syntes jeg.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har aldri skjønt det ryktet. Hadde jo vært helt søkt om hun kom inn igjen. Men alle sier det, og mange virker 100% sikker i sin sak, f eks en i spoiler-tråden som visstnok kjente noen i produksjonsteamet eller noe sånt.

 

Kan jo også være et plantet rykte ;)

Lenke til kommentar

Ja. :p Jeg veddet til og med 100 kroner med kompisen min. Nå skylder han meg penger fra før, så er mest for spenningens skyld, men så jeg tviler ganske sterkt på at Ida vinner.

 

Men etter å ha lest nyheter om dagens episode, blir jeg nødt til å se den! :p

Lenke til kommentar

Tv3 er veldig dårlig til å holde tilbake informasjon også da. De er veldig useriøse i den sammenhengen. Det merker du i beskrivelsene til "morgendagens episode".

 

Et eksempel er jo: "i morgen får vi tilbake en helt ny deltaker". Dette blir bare for dumt..

Lenke til kommentar
Beste er jo hvis programlederen vinner? Go tv3

 

Tja, hvorfor ikke? Dette ligner mer på Nissene på Låven og Joker Nord enn noe annet jeg har sett. Jeg kan da ikke huske at den danske utgaven i fjor var så produksjonsstyrt?

 

Det er jo tydelig at TV3 ikke kunne la Petter gå ut og Triana stilte ledende spørsmål og satt André i et hjørne. Hva skulle han svart? Nei? Selvfølgelig ikke.

 

Men det er jo bare et av utallige eksempler på at dette er regissert ned til minste detalj. Det begynte å lukte svidd allerede i uke 2(?) da Vegard ble stemt hjem etter en uke. Men da også kom det en tvist siden TV3 håpet i det lengste at både Vegard og Rune skulle være på hotellet sammen med Ida og lage litt kvalm. Så der røk Vegard ut, men nei han var visst ikke ute allikevel gitt... Hadde det skjedd hvis Vegard hadde blitt valgt? Neppe.

 

På samme måte tror jeg at det som skjedde i går var en plan B hvis Margrethe valgte Petter, noe de sikkert ikke trodde at hun kom til å gjøre.

 

Nei og nei TV3, dette er bare trist.

Endret av trondrm
Lenke til kommentar
Margrethe fjernet nettopp all sympati, og i mine øyne fortjener hun mobbingen i begynnelsen. André hadde plutselig underholdnignsverdi til tusen :D

Hvorfor det?fordi hun ville ha ut Petter?Slik at det blir lettere for de andre spess Kevin hun tenkte fordi han hadde hjulpet henne? skjerp deg mobbingen fortjente hun rett og slett ikke,.

Lenke til kommentar
Beste er jo hvis programlederen vinner? Go tv3

På samme måte tror jeg at det som skjedde i går var en plan B hvis Margrethe valgte Petter, noe de sikkert ikke trodde at hun kom til å gjøre.

 

Her er jeg uenig, det var åpenlyst at Margrethe ville velge Petter - det visste da alle. Tvisten sugte jo fra starten av, hvofor skulle Margrethe få lov og sende noen hjem når hun alt har røket ut? Teit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...