Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst, faen at Petter fikk komme tilbake når han røk ut på en såpass gøy tvist der. Men er klart TV3 vil at han skal vinne og pga. alle disse ryktene som folk poster i denne tråden (hvorfor ikke spoilertråden) så blir det bare enda mer bekreftet. Irriterende, vil virkelig at Kevin skal vinne men har ikke godfølelsen nå mer. Og at folk snakker om at Ida vinner, hva faen? Hvorfor i denne tråden? Nå blir det jo ikke noe spennende eller noe og hvem har sagt at de vil snakke om hvem som VINNER i denne tråden? JEEEZ.

 

Kjedelig episode i dag ja, håper bare Petter ryker i morgen sånn at Kevin kan ta hele shittet, og ta alt fra Lene på siste dagen. DET hadde vært drøm, men høres ut som Petter vinner fra ryktene så da blir jeg så oppgitt. Pluss alt om at han sa opp jobben og hele styret han har i media i det siste osv. Grr.

Lenke til kommentar
Petter: "Nå skjønner jeg ingenting!"

Kevin: "Nei, det skjønner jeg."

Konge! Kevin sitt fyllespråk er ikke bare bare.

Haha det var lættis da, han drev å stirra på han, også ser han ned, Kevin er morsom fyr haha, og den spiongreia til Kevin,.William ble helt forvirra av han,.Hadde jeg også blitt,.Synes det var egentlig lættis episode idag takket være Kevin sitt snakk da,.

Lenke til kommentar
Men er klart TV3 vil at han skal vinne og pga. alle disse ryktene som folk poster i denne tråden (

 

Haha, hvis du tror det tar du kraftig feil. TV3 vil at han skal vinne pga ryktene?

 

Hvis du fulgte med hadde du fått med deg at Petter sin Bursdag er i Februar. Dvs at den episoden de viste i går er spilt inn i begynnelsen av Mars i år. Lenge før ryktene begynte å svirre om hvem som skulle vinne .

 

Innspillingen er ferdig for lenge siden, og det er etter at innspillingen var ferdig ryktene begynte å svirre. Da er det for sent å gjøre noe med hvem som vinner :!:

 

Og at Ida vinner. Vi har sett at det er mange teite tvister i denne serien. Som når Andre kunne ta Petter sin plass.

 

Hvis Petter vinner, og han får velge seg en av de utstemte som "medvinner" da kan det jo lett stemme at Petter og Ida vinner ;) Sier ikke at det er det som skjer.. sier bare at det ikke er umulig at det er noe sant i ryktene som går.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Lene og Kevin ryker. Jeg lover dere. Hvis Therese og William ryker, så har seriøst TV3 hatt flaks (eller en finger med i spillet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...