Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dere tror jeg juger?

 

Er ikke noe jeg har selv kommet frem til ved å se på Paradise Hotel. Noen ting vet man jo fra bekjente. Tror nok det kommer fram engang når hele greia er ferdig.

 

Flere som la merke til at han i innsjekkingen sa at han jobbet som frisør lærling, for så å si at han kødda og tilføyde at han var utdannet kokk. Men når han og Benedicte var på "date" så sa han til hun at han jobbet som frisørlærling?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Flere som la merke til at han i innsjekkingen sa at han jobbet som frisør lærling, for så å si at han kødda og tilføyde at han var utdannet kokk. Men når han og Benedicte var på "date" så sa han til hun at han jobbet som frisørlærling?

 

Det kalles diskvalifisering og det er noe playere gjør fordi de vet de kan få dama hvis de bare gidder.

 

Når det er sagt overrasker det meg ikke om han faktisk er homofil.

Lenke til kommentar
Så dere tror jeg juger?

 

Er ikke noe jeg har selv kommet frem til ved å se på Paradise Hotel. Noen ting vet man jo fra bekjente. Tror nok det kommer fram engang når hele greia er ferdig.

 

Flere som la merke til at han i innsjekkingen sa at han jobbet som frisør lærling, for så å si at han kødda og tilføyde at han var utdannet kokk. Men når han og Benedicte var på "date" så sa han til hun at han jobbet som frisørlærling?

 

Og hvorfor kan han ikke ha kødda til Benedicte? Jævla idiotisk "bevis".

Lenke til kommentar

Nesten like idiotisk som inlegget ditt arctcmnks. Hvem sa at det var beviset? Bare lurte på om fler hadde lagt merke til det jeg.

 

Les inlegget mitt en gang til, så kanskje du får med deg at jeg vet dette av andre grunner. Men samma f, jeg driter vel egentlig i om dere tror på det eller ikke. Ville bare opplyse/finne ut om det var almen kjent jeg (i lik grad som at de fleste vet hvem som vinner Paradise). Så får dere velge selv om dere tror på det eller ikke.

Lenke til kommentar

De som sier at Kevin aldri snakker om damer; Det er større sjans for at han som alltid snakker om damer er homofil, enn han som aldri gjør det.

De som er skaphomser må alltid prøve å bevise at de er hetro ved å snakke om hvor deilige alle jenter er.

Lenke til kommentar

Enda et hint på at han vinner til torsdagen ;)

Men alle vet uansett hvem vinneren her. Har vært jævlig åpenbart hvem som er vinneren tho..

 

 

Petter har vært på forskjellige steder og stasjoner.. VG, tv2, svenskeradion og noen par til..

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Det at Petter blir invitert til Radio og TV-programmer trenger vel ikke nødvendigvis bety at han er vinneren av Paradise Hotel. Petter er en av de som har laga mest liv der inne og heva underholdningsverdien. Han har utmerka seg som favoritt til å vinne PH, men betyr det automatisk at han vinner?

Lenke til kommentar
Det at Petter blir invitert til Radio og TV-programmer trenger vel ikke nødvendigvis bety at han er vinneren av Paradise Hotel. Petter er en av de som har laga mest liv der inne og heva underholdningsverdien. Han har utmerka seg som favoritt til å vinne PH, men betyr det automatisk at han vinner?

 

dessverre, ja

Lenke til kommentar

De som sa at det var patetisk av Kevin og Noor osv og at Kevin hadde gjort akkurat det samme; jeg vil si det er akkurat DET som gjorde de sure. Tror IKKE Kevin hadde sparket ut Petter/Lene DAGEN før finaleuka og ville hatt de med i finalen. Respekten for Petter gikk ned en god del prosent etter den siste episoden, og hater "FØKKINGS" Lene enda mer nå. Håper Kevin vinner, men ifølge det dere sier her (håper seriøst ikke folk svarer sånn fordi de vet hvem vinneren er altså...) så vinner Petter. Jævlig kjipt da han egentlig lyver en del selv og er litt av en kuk selvom han har med å gjøre stemningen bedre osv. Kevin ftw.

Lenke til kommentar
De som sa at det var patetisk av Kevin og Noor osv og at Kevin hadde gjort akkurat det samme; jeg vil si det er akkurat DET som gjorde de sure. Tror IKKE Kevin hadde sparket ut Petter/Lene DAGEN før finaleuka og ville hatt de med i finalen. Respekten for Petter gikk ned en god del prosent etter den siste episoden, og hater "FØKKINGS" Lene enda mer nå. Håper Kevin vinner, men ifølge det dere sier her (håper seriøst ikke folk svarer sånn fordi de vet hvem vinneren er altså...) så vinner Petter. Jævlig kjipt da han egentlig lyver en del selv og er litt av en kuk selvom han har med å gjøre stemningen bedre osv. Kevin ftw.

Petter er absolutt ingen kuk. Han brukte fordelen sin smart, det er det ingen lov mot. Petter visste like godt som alle andre at Kevin og Noor er deres største konkurrent. Du så etterpå at han fikk dårlig samvittighet, selv om det ikke var stygt det han og Lene gjorde. Men jeg er enig med deg, håper Kevin vinner. Hvis ikke Kevin, så Petter. Jeg kan ikke se noen av jentene som fortjener å vinne i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Mod. anm. vinner avsløres her

 

 

Det at Petter blir invitert til Radio og TV-programmer trenger vel ikke nødvendigvis bety at han er vinneren av Paradise Hotel. Petter er en av de som har laga mest liv der inne og heva underholdningsverdien. Han har utmerka seg som favoritt til å vinne PH, men betyr det automatisk at han vinner?

 

Desverre har han vunnet, irriterer meg noe enormt.

 

Han har provosert meg siden start en, manipulerende sjefsfigur :p

 

Han uttaler seg om at damene ikke er av beste kvalitet, har han i det hele tatt sett seg selv :S WTF!

Han har ikke fått seg et jævla ligg i Paradise, mens de andre koser seg så må han bare se på.

Derfor uttaler han seg negativt om damene :) Mener nå jeg.. :)

 

 

Endret av cyclo
Lagt til spoiler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...