Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper innderlig at Petter går ut og Kevin vinner:) Jeg skjønner ikke hvorfor så mange liker Petter, han er rett og slett kvalm! Sier hele tid hvor lite attraktiv damene er, kanskje han bør se seg selv i speilet?! Det at Petter og Lene valgte å sende hjem Noor var rett og slett feigt...jeg liker selv ikke Noor i det hele tatt, men hun fortjener mye mer å være i finalen enn Bennedicte som nettopp kom inn på hotellet..

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor så mange liker Petter, han er rett og slett kvalm! Sier hele tid hvor lite attraktiv damene er, kanskje han bør se seg selv i speilet?!

Det virker som om det er dette som er Petter-haternes eneste poeng, at han ikke liker damene der. Vær så snill da. Petter er en herlig fyr, ihvertfall i forhold til mange av de andre amøbene som har vært på hotellet. Og at du tar parti med Noor er rett og slett latterlig. Det er ingenting galt med å være lur.

Lenke til kommentar

Andre er verdiløs med tanke på underholdningen. Rett og slett en kjedelig type. Han ble jo egentlig stemt ut, men det ble i stedet en stygg tvist der Øystein måtte dra og han fikk en fredning, og siden har han sjanglet med, uten å tilføre en dritt til gruppa. Det har generelt vært dårlig nivå på de nye gjestene med tanke på å tilføre noe nytt til hotellet.

Lenke til kommentar
Jeg håper innderlig at Petter går ut og Kevin vinner:) Jeg skjønner ikke hvorfor så mange liker Petter, han er rett og slett kvalm! Sier hele tid hvor lite attraktiv damene er, kanskje han bør se seg selv i speilet?! Det at Petter og Lene valgte å sende hjem Noor var rett og slett feigt...jeg liker selv ikke Noor i det hele tatt, men hun fortjener mye mer å være i finalen enn Bennedicte som nettopp kom inn på hotellet..

 

At Petter sier at alle damene der inne ikke er attraktive eller hans type er jo hans mening, og svar på spørsmål han får fra produsenten.

 

Det var ikke feigt at Lene og Petter fikk ut Noor. Alle var klare på at nå er det spill, så hva hadde de forventet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...