Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg digger Kevin. Håper han vinner. Sannsynligvis blir det Petter og det er forsåvidt greit. Har mine tvil om at han trenger pengene, though.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Spillet skulle startet tidligere. En slik parseremoni som dette for noen uker siden hadde laget liv som hadde vart til slutten. TV3 har gjort alt for å ødelegge, men det funket ikke. Fail.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Kevin er nå den eneste greie der inne. Fikk er litt dårligere syn på Petter etter kveldens episode..

Kevin er den sleipeste spilleren der inne og hadde gjort det samme selv hvis han hadde hatt muligheten til det. Ikke noe vondt om Kevin, men synes det blir barnslig å si ting som "dere har vist hvem dere virkelig er." Petter fikk bare dårlig samvittighet, og at han dro et par hvite løgner når han snakka med Kevin skjønner jeg godt.

Lenke til kommentar

Det er jo faen meg helt utrolig at noen andre der inne kunne tro at Lene ville velge Petter - det viser jo litt nivået på tankevirksomheten der inne. - Lene og Petter var jo 100% sikre, så å stille seg bak Petter ville jo vært ren skjær idioti av Lene, da det ikke hadde påvirket noe som helst ...

Lenke til kommentar

GAH, andre enn meg som ikke får vist episoden på webtv? Reklamen og alt loader, men ikke episoden.

 

EDIT: er tydeligvis nettet mitt eller routern min som blocker, zyxel. Forbanna dritt altså :p

Fikk ikke lasta noen andre episoder heller.

Endret av golemm
Lenke til kommentar

andrvas:

Slik det var i den danske finalen, mener jeg å huske at de andre deltakerene fikk gi en stemme til en av de to siste parene. Det paret som fikk flest stemmer måtte velge om de ville stole på hverandre å dele premien eller være egoistisk å ta alle pengene for seg selv! Begge hadde sjansen hvertfall, til å stikke av med hele premien!

 

Tror vel kanskje den norske finalen har en litt annerledes tvist!

Endret av Panic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...