Gå til innhold

[løst]Liker ikke den nye kategorimenyen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ironi fungerer særs dårlig på internettet. Jeg skjønner noen kan slite med den. Min erfaring er at ting tar tid om man vil ha gjennomslagskraft på forumet.

Greit nok, men er det i det hele tatt noen logisk grunn til å ikke ha statiske hovedmenyer (med dynamiske undermenyer)?

 

Edit: Den kan kanskje komme i veien når man skal trykke på tråder?

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Som jeg har uttalt tidligere i denne tråden tror jeg dette er gjort av annonse hensyn. Selv har jeg også uttalt at jeg ikke liker den, har også kommet med tips om hvordan man kan unngå å bruke den. De høye herrer har også korrespondert i tråden og uttalt at de skal se på dette. Ting tar tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skjonner ikke helt det med annonse greiene..

Pa min skjerm er det ingen annonser annet enn helt pa toppen over forumet.

Den automeny greia henger under menyen, og under automenyen er det masse tom plass.

Jeg har ingen adblock eller lignende.

 

Sa hvis det er slik for alle, kan man ikke bare ha alle hovedkategoriene plassert under bruker menyen, og dynamiske menyer under disse?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bra at noen har tatt tak i dette her, skulle akkurat hit for å opprette klage nå. Den dynamiske menyen går ikke an å bruke med laptop - period, og det er ikke akkurat forenlig med økende laptop-salg.

 

Skal dog prøve Sandkasse :)

 

EDIT: et annet alternativ som kunne funket kanskje enda bedre enn forslaget her, hadde vært at menyen "visste" hvor langt ned på skjermen den var, slik at den kunne åpne seg både opp og ned.

 

 

For de som ikke skjønner hva jeg mener, prøv (i hvertfall i Windows) å høyreklikke både øverst og nederst på skjermen - menyene åpner seg forskjellig vei.

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...