Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folks!

Kommer en Asus transformer tf700 infinity i posten til meg imorgen(befinner meg for øyeblikket i USA)!

Noen som veit om asus er raskt ute med nye oppdateringer? Tenkte på til 4.1 Jelly Bean! De kjører jo en helt clean versjon av android, så regner med det går ganske fort?

 

Og, noen apper som egner seg godt på nettbrett med android? Spill, brukertilpassing ?

Lenke til kommentar

Hei folks!

Kommer en Asus transformer tf700 infinity i posten til meg imorgen(befinner meg for øyeblikket i USA)!

Noen som veit om asus er raskt ute med nye oppdateringer? Tenkte på til 4.1 Jelly Bean! De kjører jo en helt clean versjon av android, så regner med det går ganske fort?

 

Jeg har brukt den første transformern siden september. Den hadde opprinnelig 3.1 tror jeg, men i mellomtiden har den fått 3.2 og 4.0.4. Det er ikke helt clean Android, de har lagt inn et par apps og en egen "Asus-meny" i innstillingene. Jeg vil tro transformern du har kjøpt vil få 4.1 iløpet av en måneds tid, og muligens 2 store oppdateringer senere også :)

 

edit: Se der ja, 8000 innlegg! :fun:

Endret av Khaffner
  • Liker 2
Lenke til kommentar

8000 innlegg ja! Begynner å bli rutinert du! :D

Ahh, dette høres bra ut! Veit at den har en del småbugs, håper noe av det blir bort med 4.1!

Er klar over at noen apps ligger der, men de trenger vel ikke store endringene fra 4.0 til 4.1, vil jeg tro.

Veit om asus menyen og, men det er jo ikke store greiene om man ser på andre enheter. Typ samsung og deres touchwiz eller HTC med deres Sense. Veit av erfaring at de er ganske treige på oppdateringer! Ble forsåvidt litt overasket over hvor raskt 4.0 kom til min sesation xe, roota den så å si med en gang jeg kjøpte den å la inn ICS, men oppdatering fra htc kom rimelig kjapt!

Lenke til kommentar

Da Beklager eg. Trodde det var snakk om å vise ladestrøm.

 

og selvsagt var det det. Så no shit meg her og der....

 

Vet ikke helt poenget med den widgeten

Ergo så fungerte den ikke som den skulle på min SGS3.

Jadda...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...