Gå til innhold

Nytt design på forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle likt å få den utbrettbare menyen høyere opp på siden. Nå må man scrolle et stykke ned på siden for å se alle de utbrettede menyene. Bytte plass med verktøykassa kanskje?

Skrevet

En ting jeg gjerne ville hatt i forumet her var en [arbeidslogg]funksjon på en måte. At man kan velge at tråden din er en arbeidslogg. Det vil gjøre at det ikke er mulig for andre å poste i tråden (kan krysses av) og man kan velge hvor mange innlegg som skal være på hver side. Synes det er fryktelig kjedelig å laste en side med 20 innlegg med 10-20 bilder i 1600x1200px. Hadde vært utrolig greit å kunne velge at siden skulle inneholde bare 5 innlegg f.eks. Ville gjøre det lettere for alle om man har uhorvelig mange bilder.

Skrevet

Må si det dro ut med de bildene. Nesten en time siden Ueland var ute med lovordene. Gjelder dette alle vedlegg eller bare de i denne tråden?

Skrevet (endret)

Er det virkelig meningen at man skal scrolle ekvivalenten til en maraton for å komme til oversikt, innlegg og lignende, eller har Opera endret innstilleger siden siste reboot? :ph34r:

Screenshot, zoomet ut:

diskusjon.jpg

Edit: Så snart jeg postet innlegget ble alt som det skal være, og den nye funksjonen er på plass. Jeg tror jeg liker den :)

Endret av awkward
Skrevet

Etter litt bruk så har jeg oppdaget at jeg likevel ikke liker denne hopp til greia. Fort gjort å komme utenfor området og da lukker den seg igjen.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Unnskyld, men er dette en spøk?

Først de utrolig irriterende reklamene og nå dette? Hva holder dere på med egentlig?

La meg vise en liten skjermdump. Samme utseende i både Chrome og Opera.

post-86885-1235720433_thumb.jpg

Edit:

Forøvrig Hardware.no dynamisk ny-skinnet som er i bruk her. Gikk over til hardware.no dynamisk og da ordnet ting seg.

Endret av Slettet+9871234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...