Gå til innhold

Prisguide.no går tregt!


VTW

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har merket at både prisguide.no og amobil.no går vanvittig tregt for tiden?

Jeg opplever at det tar over 30sek å laste en side, og mange ganger blir jeg kastet ut og enten får jeg blnk side, eller så står det 'loader error' eller noe. Har testet på to maskiner

 

 

 

---------------

Hmm. 2 sek etter jeg skrev dette, fungerte alt som normalt på både amobil og prisguiden.

Ergelig! For det var i går og idag tidlig jeg trente siden..

Endret av VTW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Prisguide fikk for en stund tilbake siden helt nye servere, så det er ikke maskinvaren det står på nå. Det er derimot selve systemet som består av mye gammel programkode. Våre teknikere jobber hele tiden med å finne feil og optimalisere koden der det går tregt.

 

Dersom dere opplever treghet, vennligst send en e-post til post[at]prisguide.no med følgende informasjon:

 

- Hvor du prøvde å navigere (målplassering) når tregheten oppsto.

- Hvor du navigerte fra (refererer) når tregheten oppsto.

- Når (tidspunkt) tregheten oppsto.

 

Dette er uvurderlig informasjon for oss, og vi setter stor pris på all hjelp vi kan få fra brukerne!

 

Marius

Lenke til kommentar

Nå aner jeg ikke hva slags backend dere benytter, men det kan kanskje hjelpe om dere returnerer en vennlig formulert timeout error relativt raskt (10 sek?). Personlig lukker jeg ofte faner i prisguiden dersom den er for treig og da driver vel serverne og kaster bort ressurser på et søk som aldri vil bli brukt. Dette ville kanskje helpe litt når trafikken er på topp.

Lenke til kommentar

Nå er den treig som bare det. Og ofte vil den heller ikke huske at jeg velgte en bestemt handlevogn. For så å hoppe tilbake på den nyeste når jeg legger til et produkt ><

 

- Hvor du prøvde å navigere (målplassering) når tregheten oppsto.

 

Gikk inn på grafikk-kort delen, og får bare opp produsent listboxen.

 

- Hvor du navigerte fra (refererer) når tregheten oppsto.

 

HW.no?

 

- Når (tidspunkt) tregheten oppsto.

 

19:45 02.03.2009

 

Dette er det jeg ser nå :p

 

357830.jpeg

Endret av Stig Jøran
Lenke til kommentar
Fått ordnet opp i et ytelsesissuse nå. :)

 

Virkelig? Jeg synes det er like tregt jeg, til tider :wallbash:. Var inne på anbefalinger og klikket på en link og det tok sin tid før siden ble lasta(i kveld). I går var jeg inne på prisguiden og jeg venta og venta og venta, til slutt gav jeg opp.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...