Gå til innhold

Prisguide.no går tregt!


VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ting skal gå endel raskere nå, men gi beskjed om ting snegler seg til igjen :)

Det snegler!!

 

Prøvde å sette opp en handlevogn i går, men ga opp. Har fått et par server-error idag, og det går generelt sirup, men glimter til med grei fart innimellom.

 

Får prøve meg på tipset til Spragleknas, men flott om noen kunne ta en titt på dette problemet.

 

Edit;

Treff i nettbutikkenes prislister

Antall treff: 7. Viser 1 - 7. Søketid: 46.59 sekunder

Endret av pcp160
Lenke til kommentar

Etter å ha blitt bedre kjent med den nye prisguiden, så synes jeg den er fin. Men hvor har kjøleutstyr havna? Finner det i den gamle, men ikke i den nye prisguiden? Håper forresten at ting vil gå raskere etter hvert. Når jeg logger meg inn i prisguiden(den nye), får jeg bare en blank side. Det skal jeg vel ikke?

Lenke til kommentar
Selv den nye går jo vannvittig treig!!!! Jeg starter å bli JÆVLIG irritert på den fuckings prisguiden! sorry for stygt ordbruk men Jesus crist!

Ok, har forbedret seg litt nå. Men det virker som om den er litt oppe, og så litt nede igjen. Noen ganger rask, noen ganger treg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har ingen problemer med hastigheten i prisguiden men den nye designen funker rett og slett ikke. prøvde og finne 5000 serien med skjermkort fra amd men neida den ligger ikke i lista eller så har det noe med at den er så Sa***s Uoversiktlig. Og noen som har prøvd og slette noe fra handlelisten? Det går rett og slett ikke i den nye utgaven. Og her om dagen dukket plutselig opp en annens handleliste opp i mine lister.

 

Kan sikkert spy ut mer dritt om det nye designet men det gidder jeg ikke for jeg vil bare ha en ting tilbake:

 

Muligheten til og legge til produkter i en handlevogn i den gamle utgaven hvorfor er denne funksjonen fjernet? jeg elsket det gamle designet men neida nå funker det bare til og sjekke priser men ikke lage en komplett liste over det du skal kjøpe.

 

Jeg må si at jeg blir trist og lei meg av og surfe i prisguiden nå den er rett og slett blitt totalt ubrukelig.

 

Få tilbake den gamle utgaven! Blås støv av de gamle serverne! Det funket og var oversiktlig!

 

Må vel surfe gjennom alle nettbutikkene nå siden det er umulig og bruke prisguiden. Selv prisene er feil på noen produkter står en pris i prisguiden og når du går på butikkens side så er det 500kr forskjell det er drøyt.

 

Blir vel og slutte og bruke prisguiden om det ikke blir bedre, litt synd egentlig for det var mye morro i og sitte og leke i prisguiden midt på natten når man kjedet seg og ingen var våkne.

 

Ble litt uoversiktlig men men. Noe ekstra dritt ble det også :)

 

*edit*

Og før jeg sover. Hvor ble det av muligheten til og sette høyere antall enn ett produkt av samme type?

Endret av Cryztek
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...