Gå til innhold

GTA IV - The Lost and the Damned, synspunkter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan ikke PS3 spille det nye GTA??

I såfall skal jeg godte meg voldsomt ovenfor de kompisene mine som disser Xbox.

edit: Snuten kjørte vel ikke motorsykkel i originale GTA: IV?

Endret av Attityd
Skrevet

Kunne alltids risikere at purken hoppet i/på det beste og nærmeste kjøretøyet for å forfølge deg - bil så vel som motorsykkel og gaffeltruck :O)

Skrevet
Kan ikke PS3 spille det nye GTA??

I såfall skal jeg godte meg voldsomt ovenfor de kompisene mine som disser Xbox.

edit: Snuten kjørte vel ikke motorsykkel i originale GTA: IV?

PS3 kan spille GTA IV, men PS3 har og kommer sansyneligvis ikke til å få The Lost And The Damned som nedlastbart innhold.

Jo, snuten kjører sykkel hvis det er en i sykkel i nærheten å du stikker avgårde i et annet kjøretøy. Var ingen her som spørte om politiet kjørte politisykkler skjønner du.

Skrevet

Nå har jeg prøvd dette, og jeg liker det veldig godt. Kanskje savner litt mere spenning, men ellers er det top, og bra musikk enedlig !<3

Skrevet (endret)

Hahaha, kjører rundt og koser meg, og velger å bytte bil med en annen uvitende stakkar. Politimannen som trasker ved siden av på fortauet trekker opp pistolen sin, river opp døra, og truer fyren ut, i bilen ved siden av meg. Han fulgte etter meg i en god stund i en pick-up, før han prøvde å krasje inn i siden på meg med den rekvirerte pick-upen. :!:

Endret av Atald
Skrevet

Koser meg veldig med The Lost and Damned her, men irriterer meg litt over at de ikke har fikset noen av småfeilene som irriterte voldsomt i det lange løp med GTA4. For eks at man kun får en sjanse til å høre dialogen etter endt oppdrag - blir man for eks. truffet av en bil mens man snakker i telefonen er samtalen tapt for godt. Veldig plagsomt for oss som bryr oss om historien. Ellers syns jeg kanskje oppdragene er litt vel ensformige, har så langt måtte skutt noen i hvert oppdrag - noe som blir litt kjedelig etterhvert. Men alt i alt har jeg aldri fått så mye for pengene, betalte vel 170,- kr? Absolutt verdt det.

Skrevet

Synes storyen i TLAD er bedre enn GTA4. Karakterene er litt mer troverdige og hardcore. Biker-konseptet er ganske kult. Er kult å cruise med gjengen å lage kvalm. Det jeg har hørt av ny musikk er også godkjent.

Skrevet

Hmm, lurer på om det har skjedd noe feil her - etter oppdraget "Collecter's Item", der man er med Niko i museumet har det plutselig sagt stopp. Ingen ringer, og det er ingen ikon for nye oppdrag. Er det noe spesielt man må gjøre for å få historien til å fortsette?

Skrevet

Hmm, da hadde jeg spilt igjennom TLAD. Må si meg nokså skuffet over slutten, makan til anti-klimaks skal man lete lenge etter. Virket litt uferdig, men igjen, den hintet jo til et gjensyn med Johnny - uten at jeg skal si mer.

Men alt i alt var det absolutt verdt de skarve 170 kronene, trur få DLC-pakker kommer i nærheten av bang for buks :)

Skrevet

Er meget godt fornøyd med TLAD :thumbup: Masse artige og actionfylte oppdrag, mange nye herlige klassikere på liberty city rock og en del nye våpen som kicker skikkelig ass :dribble: Granatkasteren er min personlige favoritt.

Skrevet

Holder på me L&D nå, men har et irriterende lite problem. Jeg har på en eller annen måte klart å sentrere kameraet rett bak ryggen til Johnny, når jeg er til forts altså. Er det sånn standardvinkelen er? For jeg får bare ikke til å endre det ...

Skrevet
1.8GB tror jeg det var, og 1600 MS Points.

Folkens, i tilegg så kommer det The Lost And The Damned/biker-klær ut til avatarene nå.

Jeg fant ikke denne jeg? Har den blitt trekt tilbake?

Skrevet (endret)

Hvorfor er det så lite interesse rundt Lost and Damned på forumet her o.l.? Trodde det skulle være masse morsomme diskusjoner, og sutring fra PS3-eiere når spillet ble lansert. Men neeeida :p

Ble ferdig med hovedhistorien for et par dager siden. Heftige greier. Nydelig historie, stilige oppdrag, råtøffe motorsykler og kule nye MP-moduser. Me like :dribble:

Ang. slutten:

Jeg foventa faktisk en slags tale ... ;) Ble egentlig litt antiklimaktisk.

Gleder meg stort til neste episode, og håper denne omhandler enten Niko eller Johnny. Føler ingen av karakterene har fått closure, egentlig.

Endret av Jakoozie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...