Gå til innhold

[AoC]gear og items-stats sin betydning i conan

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vill Funcom booste items og gear sin betydning for karakteren ? Det lurer jeg på. Gjøre stats mer merkbart for karakteren ?

Det finnes en middelvei selvsagt.

Noen som vet noe om dette vil bli gjort ?

Endret av Bulletus
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

Dette vil bli gjort i neste content patch etter den som er planlagt å komme neste uke. Den som vi får i neste uke er kalt patch 1.04, og itemisation revampen kommer i patch 1.05. :) Tror de skulle buffe stats ganske merkbart, men ingen skikkelige detaljer er utgitt enda. Detaljer om dette skal komme når neste patch er live.

Skrevet (endret)

Håper virkelig de trår varsomt, bedre å være tilbakeholden enn å slippe katta helt ut av sekken....

Kan ikke unngå å tenke på hvordan det gikk i WoW.... *frysninger*

Endret av maanemann
Skrevet
Håper virkelig de trår varsomt, bedre å være tilbakeholden enn å slippe katta helt ut av sekken....

Kan ikke unngå å tenke på hvordan det gikk i WoW.... *frysninger*

Har lest litt og fått inntrykk av at de ikke skal booste mer enn at alle har sjanse ( denne øker selvfølgelig med bedre gear ) til å slå alle.

De måtte jo gjøre noe med 0.0005 stats og slikt. I dag har gear ca 20 % betydning og det er litt lite.

Når det booster items OG skills , så blir det jo litt mer futt i end-game også.

WoW har driti på draget, folk er blitt dulla med. Gi en unge episk og han spiller WoW de neste 4 årene.

Skrevet

Det som trengtes mest sist jeg spilte var ikke nødvendigvis å gjøre det "mer merkbart", men å gjøre individuelle stats mer balanserte.

F.eks lik item-level utstyr med +damage var i størrelsesorden 400x mer effektivt enn utstyr med strength. Det så ikke ut som det var noe som helst felles budsjettering av bonuser som havnet på items.

Dem har jo sagt at målet er ca 20% av stats skal komme fra gear, resten fra base-stats og feats. Det er forsåvidt nok, så lenge det faktsik gjelder sånn noenlunde likt for alt, ikke 0,5% på noen stats, og 150% på andre slik det har vært.

Jeg tror at om dem får til et system der verdiene av gear blir balanserte og synlige trenger dem ikke å buffe gear noe særlig.

Skrevet

vet ikke med dere, men jeg vil allefall få noe igjen for alt arbeidet man legger i charactern sin, og ikke en item som gir 0.005% mere str etc en det man fikk for 20lvls siden!.. det blir litt vel mye antiklimaks for min del altså..holder liksom bare så lenge med og se på fin natur og høre på fin gammelnorsk musikk..som sagt tidligere det fins en middelvei, men som det var når jeg spillte for noen mnd siden så var det helt utrolig uholdbart angående dette!!.

Skrevet
vet ikke med dere, men jeg vil allefall få noe igjen for alt arbeidet man legger i charactern sin, og ikke en item som gir 0.005% mere str etc en det man fikk for 20lvls siden!.. det blir litt vel mye antiklimaks for min del altså..holder liksom bare så lenge med og se på fin natur og høre på fin gammelnorsk musikk..som sagt tidligere det fins en middelvei, men som det var når jeg spillte for noen mnd siden så var det helt utrolig uholdbart angående dette!!.

Itemspatch skal visst ikke være så langt unna , takk å lov.

Skrevet

Itemspatch skal visst ikke være så langt unna , takk å lov.

hm, kan jo hende man starter opp igjen..må nesten se hva det blir ut av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...