Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man har kjøpt xbl 12 mnd, for så å avslutte før tiden, vil da xbl gold forsvinne?

 

Om du velger å avslutte ditt abonnemang, så vil tiden som allerede er betalt for være der.

 

Eksempel: 12mnd gull, 6 måneder igjen. Ringer og avslutter. 6 måneder senere går kontoen fra gull til sølvmedlemskap.

 

Om du vil, så kan vi ta å kansellere den med direkte virkning, men det gjør vi bare i spesielle saker eller om dere ber om det.

 

 

Jeg vil gjerne ha bort bankkortopplysningene som ligge på xbox sine sider. Hvordan gjør jeg dette? er det noe jeg kan gjøre selv eller må support gjøre det for meg?

 

Kopiert direkte fra support artikkelen angående dette: http://support.microsoft.com/kb/908655

 

 

 

Remove an unused pyament option

 

If you have multiple payment options associated to your Microsoft Billing account and wish to remove any that are currently unused:

1. Visit http://marketplace.xbox.com/MyAccount/MyAccount.aspx and sign in with your Windows Live ID.

2. Select Manage Payment Options .

3. Select Remove next to an existing payment option that you wish to remove from your account.

4. Follow the onscreen instructions to complete the process.

 

The payment option will no longer be visible on your Xbox 360 console or on your account on Xbox.com. However, the payment option will remain visible in ‘Removed’ status on http://billing.microsoft.com for historical reference.

 

Note: You will be unable to remove a credit card which is currently associated to any active Microsoft subscription that is under your Microsoft Billing account. Attempting to do so will return the following error:

This payment option cannot be removed at this time. Please contact Xbox LIVE Customer Support.

 

While attempting to remove a payment option, the payment option may still be associated to one of your subscriptions. You must first apply a new payment option to your Xbox LIVE, or other Microsoft subscription before removal can be completed.

 

Det er også mulig å få dette gjort over telefon.

 

Om du vil fjerne et kort som er i bruk på et medlemskap nå, så må det medlemskapet avsluttes med virkning direkte. Dette kan gjøres over telefon

 

Men hva skjer da med de 11mnd og 3 ukene jeg har igjen på xbox liven min da?

Lenke til kommentar
Kjøpte min Xbox 360 Premium på Elkøp i September 2007. Da jeg startet konsollen opp for første gang ble jeg automatisk logget inn på en allerede eksisterende bruker ("matt") som hadde null gamerscore. Aner du hva dette kan skyldes? :hmm:

 

 

Da har nok Elkjøp tatt en sleip en, og solgt deg en brukt konsoll (Mest sannsynlig en som har benyttet seg av Elkjøps 30 dagers retur-rett).. Dette skulle du ha tatt opp med dem direkte!!!!

Lenke til kommentar

Spørsmål!

 

Jeg tenkte jeg skulle skifte Live-id`n min, da jeg ikke har msn kontaktene mine på den jeg har nå.. Jeg har tidligere brukt den live-id`n som jeg vil bytte til på en annen gamertag, men jeg har frigjordt den ved å bytte til en annen. Men når jeg nå skal bytte ID`n så får jeg opp en feilmelding om at jeg må prøve igjen senere, noe som egentlig skal gå smertefritt..

Jeg ringte da support, og de sa at jeg burde prøve å kobble 360`n rett i modemet istedenfor routeren.. Dette har jeg da ikke fått prøvd enda, da jeg leier leilighet, men modemet er oppe hos husvertene..

Har du vært borti dette før?

Lenke til kommentar
Hei.

 

Kan man overføre gamer score fra en "lokal" konto til en live konto.

Bakgrunnen for at jeg spørr er at da jeg fikk min xbox 360 så koblet jeg den ikke til nettet.

Men så skulle jeg prøve å gjøre om den kontoen til en live konto, men det fungerte ikke.

 

Noen tips?

 

Logg inn på profilen, så velger du "join xbox live" fra profilen så vil du ha den samme profilen, bare knyttet mot live ;)

Takker da skal jeg prøve dette! :)

Lenke til kommentar

Det jeg da gjorde når jeg så at det ikke funka, var å prøve med en annen Live-id. Og da funka det... men da måtte jeg vente i 30 dager slik som du sier for å teste den ID`n som jeg vil ha igjen.. men da funka den ikke slik som sist.. Jeg har Nat open! Så det er jo tydeligvis kun den ID`n som jeg vil ha som ikke funker... Eneste alternativet er vel å prøve med et modem.. :hmm:

Lenke til kommentar

For en fantastisk tråd :D

 

Jeg har bare et kjapt spørsmål. For vel en uke siden så streiket X360'en min. På den måte at den starter fint, og jeg har lyd, men ingen bilde. Det er ingen som helst form for bilde, verken under oppstart eller når den har stått på en stund. Og jeg har allerede sjekket ulike kabler, uliker skjermer, og resatt skjermoppløsningen. Uten noen form for hell.

 

Jeg har lest litt rundt, og jeg ser flere har opplevd fenomenet, og det er samme feilen som skjer ved RRoD. Nemlig at det blir så varmt at holderne for GPU'en løsner, hvis det kan stemme.

 

Aner du om MS reparerer dette? Det er jo samme feil som RRoD, og RRoD reparerer de? Kostnadsfritt?

Lenke til kommentar
For en fantastisk tråd :D

 

Jeg har bare et kjapt spørsmål. For vel en uke siden så streiket X360'en min. På den måte at den starter fint, og jeg har lyd, men ingen bilde. Det er ingen som helst form for bilde, verken under oppstart eller når den har stått på en stund. Og jeg har allerede sjekket ulike kabler, uliker skjermer, og resatt skjermoppløsningen. Uten noen form for hell.

 

Jeg har lest litt rundt, og jeg ser flere har opplevd fenomenet, og det er samme feilen som skjer ved RRoD. Nemlig at det blir så varmt at holderne for GPU'en løsner, hvis det kan stemme.

 

Aner du om MS reparerer dette? Det er jo samme feil som RRoD, og RRoD reparerer de? Kostnadsfritt?

 

Hva årskaen til det kan jeg ikke si noe på, men service senteret fikser dette.

 

Gratis siden du har 5 års garanti.

 

Om du bruker Komponent kabelen så anbefaler jeg at du sjekker om den står på HD eller SD på pluggen du stikker inn bak i Xbox 360. Sett den eventuelt til SD eller HD da du kan ha problemet med at den er stilt feil i forhold til oppløsning valgt i dashbordet på xbox 360. Som regel skal den skifte av deg selv, men det har hendt meg at den ikke gjør det automatisk i dashbordet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...