Gå til innhold

Madla mars 2009!


Flakkmeister

Anbefalte innlegg

Hvis du leste på opptaksbrevet så står det et telefonnummer du skal ringe for flybestilling. Jeg skal fly fra værnes. Skal ikke kjøre buss fra Trondheim til Stavanger :p

 

 

skal fly fra værnes jeg også. skal inn 24. mars jeg da, men ikke før kl. 19.00 så flyr nedover på dagen 24.

 

Blir vel noe slikt jeg tar og. Skal ringe inn i morgen og få bestilt fly.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flybillet koster 800kr fra Kr.Sand - Stavanger. Det synes jeg virkelig forsvaret skal sponse ;P

 

mye mer fristende å sitte 1t med fly enn 5t 20min med tog selv om toget koster under halvparten.

 

Flere fra Arendals området her?

 

blir også 22 i år, bare for å få sagt det :p

Endret av Andrivio
Lenke til kommentar
Flybillet koster 800kr fra Kr.Sand - Stavanger. Det synes jeg virkelig forsvaret skal sponse ;P

 

mye mer fristende å sitte 1t med fly enn 5t 20min med tog selv om toget koster under halvparten.

 

Flere fra Arendals området her?

 

blir også 22 i år, bare for å få sagt det :p

 

forsvaret bryr seg desverre ikke så mye om hva som er behagelig for de i førstegangstjenesten.

hadde alle blitt sponset 400kr ekstra i transport ville det bli en stor ekstrautgift.

Lenke til kommentar

Dere som skal ta tog, når planlegger dere å reise? Har kikket litt på priser fra Skien-Noragutu til Stavanger å det kommer til å bli like dyrt som å ta fly fra Torp til Stavanger. Ihvertfall for min del 355 med fly, å ca 500 med tog (om man tar komfort greia) Så blir jo reisetiden ganske så mye kortere med fly (55 min) mot toget sine 7-8timer. Men som sagt så er det regnet ut i fra Skien :)

 

Blir 21 i Oktober sjøl ;D

Lenke til kommentar

Var det det kostet hos widerøe, men skal ikke inn før 24 Mars. Kan ha noe med det å gjøre at det er 15 dager igjen, ergo at jeg er ute i god tid, og at der er one way ticket to hell.. :p. Så på sidene nå, at prisen var 474kr hvis man skal klare å være i leiren før 19:00 den 24 Mars. Men Hvis man reiser dagen før (23 Mars) så koster det 355 ;) Er visst no sonnt "supertilbud" om du flyr fra torp. Men oppfordrer folk til å sjekke selv!

 

Glenn

Lenke til kommentar
Kanskje det er sonn rest oppsammling... Alle unnasluntrerene/utsettelses/lærling folka som skal til pærs HOHO :p

...ser for meg den værste gjengen som skal ha ansvaret for noe viktig...ai ai ai ^^

 

-Glenn

 

 

Hahaha du kan ha et godt poeng :p Blir ihvertfall ei utroli morsom førstegangstjeneste om så er tilfelle :D

Lenke til kommentar
Skal selv inn 23 mars sjø.

Bor i trondheim, koster 661 elns med tog til stavanger, billigste bilett.

 

Er selv 88 modell, virker som det er en del "eldre" som skal inn i mars.

 

 

når du bor mer enn 10 timer reise, med tog eller buss, får du dekt fly uansett.

 

er selv 88er å skal t fly fra trondheim 24.

Lenke til kommentar
Kanskje det er sonn rest oppsammling... Alle unnasluntrerene/utsettelses/lærling folka som skal til pærs HOHO :p

...ser for meg den værste gjengen som skal ha ansvaret for noe viktig...ai ai ai ^^

 

-Glenn

 

Har selv utsatt førstegangstjenesten på grunn av lærlingstida i litt over tre år nå, så du har kanske rett der ;p

Lenke til kommentar
når du bor mer enn 10 timer reise, med tog eller buss, får du dekt fly uansett.

 

er selv 88er å skal t fly fra trondheim 24.

 

Hærlig :D Så ikke fram til 14-16 timer med tog.. :D

 

 

Foresten, er det flere som skal inn 23 mars? Tenker på buss fra flyplassen osv..

Skal møte opp 19.00

Endret av samemannen
Lenke til kommentar

Selv snuser jeg litt på Teknisk befalskole innenfor faget mitt.

 

Ser egentlig ikke vits i vanlig befalskole uten noe realistisk fagfordypning, annet enn at man får lov til å leke sjef og herje med rekrutter året etter? Folk jeg har snakket med som har gått helt ordinær befalskole sier at de aldri har hatt bruk for det i ettertid. Har faktisk hørt et par arbeidsgivere jeg kjenner si at befalskole nesten kan regnes som et minus, grunnet deltakerne ofte fremstår som tidligere mobbeoffer som har hatt en stor trangt til å leke "bossy" og da har fått sjangsen til det.

 

 

........ :) Ikke ta meg helt bokstavelig da...he he

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...