Gå til innhold

Madla mars 2009!


Flakkmeister

Anbefalte innlegg

Bestilte flybillett Rygge-Stavanger, selv om forsvaret sikkert ikke dekker det. Er verdt 249kr å slippe å sitte på tog og buss i mange timer! :p

 

Uff, sliter med motivasjonen nå..

 

Fikk brev om at VPV skulle ringe til uken. Ikke hørt noe så lang, noen som har fått en sånn telefon?

Endret av Sigd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, det som kommer til å irritere meg mest er at til neste år igjen når jeg er tilbake i jobb, så har jeg pga militæret gått glipp av 40k i feriepenger det året. Bare dét tilsvarer jo nesten en årslønn i militæret, og i tillegg kommer den vanlige lønnen jeg ikke får.

 

Folk kan påstå hva de vil, men samme hvor billig man bor så er militæret et enormt økonomisk tapssluk >: -( Sikkert OK for de som hopper inn rett fra skolen, men..

 

Hva med pensjonspoeng osv., gjelder militæråret der? Det har jo litt å si senere.

 

Håper jeg får snikt til meg et og annet kurs så jeg føler meg litt bedre på value-fronten...hehe.

Endret av Magnalf
Lenke til kommentar
Har dere sett det HER eller?! langperm i påska, for de som har rekruttskolen i Mars...helt genialt xD

 

Regner med å se noen av dere på toget, sjøl om jeg fader ikke vet ossen dere ser ut....prekas!

 

-Glenn

 

 

Herli:D ska ikke ta toge æ da. betale heller mer enn å sitt på toge i 16-17 tima:P

Lenke til kommentar
Æsj, det som kommer til å irritere meg mest er at til neste år igjen når jeg er tilbake i jobb, så har jeg pga militæret gått glipp av 40k i feriepenger det året. Bare dét tilsvarer jo nesten en årslønn i militæret, og i tillegg kommer den vanlige lønnen jeg ikke får.

 

Folk kan påstå hva de vil, men samme hvor billig man bor så er militæret et enormt økonomisk tapssluk >: -( Sikkert OK for de som hopper inn rett fra skolen, men..

 

 

Enig der, taper også 40.000 i feriepenger pga dette året, dvs at jeg ikke får lønn om jeg skal ha ferie neste år.

 

Så jeg skal ta kurs som matcher min utdanning og jobb om det finnes ;P så skal prøve å få det meste ut av oppholdet, i hvertfall prøve.

Lenke til kommentar
Æsj, det som kommer til å irritere meg mest er at til neste år igjen når jeg er tilbake i jobb, så har jeg pga militæret gått glipp av 40k i feriepenger det året. Bare dét tilsvarer jo nesten en årslønn i militæret, og i tillegg kommer den vanlige lønnen jeg ikke får.

 

Folk kan påstå hva de vil, men samme hvor billig man bor så er militæret et enormt økonomisk tapssluk >: -( Sikkert OK for de som hopper inn rett fra skolen, men..

 

 

Enig der, taper også 40.000 i feriepenger pga dette året, dvs at jeg ikke får lønn om jeg skal ha ferie neste år.

 

Så jeg skal ta kurs som matcher min utdanning og jobb om det finnes ;P så skal prøve å få det meste ut av oppholdet, i hvertfall prøve.

 

Joiner den. Vet ikke om det er så mye jeg får lurt til meg da men, syns de bare frister med CE/Truck/Kran/ADR og det har jeg jo. Men hadde jeg kommet ut med et løyvekurs f.eks, hadde jeg blitt godt fornøyd :)

Lenke til kommentar
Skal selv inn. 25. Mars 2009

 

Luftforsvaret

 

22 år gammel :p Så dette kan bli spennende :p

 

har fått inntrykk av at det er flest folk her som er rundt 21-23 år som skal inn madla i mars :p

 

Ah. Greit at det er jevnaldrene personer :) Trenger dette før jeg skal opp til opptaksfase 2 i flyverskolen.

Lenke til kommentar
Bestilte flybillett Rygge-Stavanger, selv om forsvaret sikkert ikke dekker det. Er verdt 249kr å slippe å sitte på tog og buss i mange timer! :p

 

Uff, sliter med motivasjonen nå..

 

Fikk brev om at VPV skulle ringe til uken. Ikke hørt noe så lang, noen som har fått en sånn telefon?

 

Hvis du leste på opptaksbrevet så står det et telefonnummer du skal ringe for flybestilling. Jeg skal fly fra værnes. Skal ikke kjøre buss fra Trondheim til Stavanger :p

Lenke til kommentar
Hvis du leste på opptaksbrevet så står det et telefonnummer du skal ringe for flybestilling. Jeg skal fly fra værnes. Skal ikke kjøre buss fra Trondheim til Stavanger :p

 

 

skal fly fra værnes jeg også. skal inn 24. mars jeg da, men ikke før kl. 19.00 så flyr nedover på dagen 24.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...