Gå til innhold

Madla mars 2009!


Flakkmeister

Anbefalte innlegg

Siden det er en januar-tråd, slenger jeg like gjerne opp en for oss som skal i mars :)

 

Skal selv inn 24. mars i Luft. Er klar for avveksling fra regular life, så gleder meg som en drittunge på julaften til å komme meg vekk og hate litt (i den grad jeg får sjangsen til det i Luft? Hehe).

 

Hvor lenge varer egentlig rekrutten?

 

Flere her som skal inn i mars? ;)

 

EDIT: Vi tar gjerne imot tips and tricks! Har hørt ett som hørtes genialt ut, nemlig å aldri ha klærna som man bruker hver dag inne i skapet, for å unngå konsant tøybretting f.eks :p Og at det er lurt å ha med en hævv boksere og sokker, og heller vaske satans mange av de av gangen for å slippe vaskekø multiple times.

Endret av Magnalf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden det er en januar-tråd, slenger jeg like gjerne opp en for oss som skal i mars :)

 

Skal selv inn 24. mars i Luft. Er klar for avveksling fra regular life, så gleder meg som en drittunge på julaften til å komme meg vekk og hate litt (i den grad jeg får sjangsen til det i Luft? Hehe).

 

Hvor lenge varer egentlig rekrutten?

 

Flere her som skal inn i mars? ;)

 

EDIT: Vi tar gjerne imot tips and tricks! Har hørt ett som hørtes genialt ut, nemlig å aldri ha klærna som man bruker hver dag inne i skapet, for å unngå konsant tøybretting f.eks :p Og at det er lurt å ha med en hævv boksere og sokker, og heller vaske satans mange av de av gangen for å slippe vaskekø multiple times.

skal også inn i Mars i Luftforsvaret! ;D

så vi sees nokk :p

Lenke til kommentar
Siden det er en januar-tråd, slenger jeg like gjerne opp en for oss som skal i mars :)

 

Skal selv inn 24. mars i Luft. Er klar for avveksling fra regular life, så gleder meg som en drittunge på julaften til å komme meg vekk og hate litt (i den grad jeg får sjangsen til det i Luft? Hehe).

 

Hvor lenge varer egentlig rekrutten?

 

Flere her som skal inn i mars? ;)

 

EDIT: Vi tar gjerne imot tips and tricks! Har hørt ett som hørtes genialt ut, nemlig å aldri ha klærna som man bruker hver dag inne i skapet, for å unngå konsant tøybretting f.eks :p Og at det er lurt å ha med en hævv boksere og sokker, og heller vaske satans mange av de av gangen for å slippe vaskekø multiple times.

På madla er det eget vaskeri så hele troppen vasker klær samtidig, du slipper noen "vaskekø". Når det gjelder klær så kommer du nok ganske kjapt til å trenge mer enn 1 skift klær. Du blir våt, svett, skitten osv vettu...

 

Et godt tips: om du ikke har en allerede, kjøp deg en god klokke som tåler en støyt... Du er maks avhengig av å ha klokke, og mobilen er stort sett ikke lov å ha med...

Lenke til kommentar
Siden det er en januar-tråd, slenger jeg like gjerne opp en for oss som skal i mars :)

 

Skal selv inn 24. mars i Luft. Er klar for avveksling fra regular life, så gleder meg som en drittunge på julaften til å komme meg vekk og hate litt (i den grad jeg får sjangsen til det i Luft? Hehe).

 

Hvor lenge varer egentlig rekrutten?

 

Flere her som skal inn i mars? ;)

 

EDIT: Vi tar gjerne imot tips and tricks! Har hørt ett som hørtes genialt ut, nemlig å aldri ha klærna som man bruker hver dag inne i skapet, for å unngå konsant tøybretting f.eks :p Og at det er lurt å ha med en hævv boksere og sokker, og heller vaske satans mange av de av gangen for å slippe vaskekø multiple times.

På madla er det eget vaskeri så hele troppen vasker klær samtidig, du slipper noen "vaskekø". Når det gjelder klær så kommer du nok ganske kjapt til å trenge mer enn 1 skift klær. Du blir våt, svett, skitten osv vettu...

 

Et godt tips: om du ikke har en allerede, kjøp deg en god klokke som tåler en støyt... Du er maks avhengig av å ha klokke, og mobilen er stort sett ikke lov å ha med...

 

flere som skal inn? ;D

Lenke til kommentar
Jeg gruer meg til militæret.. Får du velge selv om du skal inn i Luftforsvaret eller sjøforsvaret, eller hvordan er det?

 

Men jeg er bare 16 år enda da :p Fyller 17 år, så det er litt over et år til jeg skal inn :)

 

når du er på sesjon så kan du si hva du ønsker å komme inn i. de fleste kommer inn i det de ønsker,men ingenting er garantert :)

Lenke til kommentar
Får vel hive meg på bølgen. Skal inn 24 mars - Luftforsvaret.

 

kjenner ingen som skal inn så dette kan jo vær en grei måte å i hvertfall bli litt kjent på forhånd.

hehe ja da er vi i samme situasjon ;P

 

 

hehe, hvor reiser du fra da?

 

jeg tenkte å ta fly fra kjevik eller noe med mindre jeg finner en lettere måte ;P

Lenke til kommentar

hehe ;P

 

uansett så var det ikke SÅ allverdens lærerikt ;P

 

Har dere lyst inn til førstegangstjeneste?

 

Je har selv fått utsatt 2år pga lærling, 1/2 år pga opplæringstiden i jobben og nytt halvt år pga de ikke ville ha meg inn i sommer i fjor ;P

 

Tror ikke jeg hadde det engang :p Sesjonen jeg var på virket sykt jalla igrunn, hehe.

 

blir vel å ta fly fra evenes i 11 tida, og ekke kommet til madla før ca 17.00 :p

nårtid planlegger dere andre å være i madla a? :p

 

 

jeg har ikke orket å sett på reise enda ;P regner med det ikke blir billig om jeg skal ta fly. ta buss er jo utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...