Gå til innhold

N'te tråd om RROD: Spørsmål om innlevering


Merk.

Anbefalte innlegg

Dere begynner vel å bli lei av alle RROD-trådene, men here it goes: Fikk da de sagnomsuste lysene i går, etter et år og noen måneder med trofast spilling. Garantien er derfor ikke utgått og jeg leverer til Elkjøp. Så da kommer spørsmålet: Må harddisken være med? Er litt redd for at dvs ting blir slettet. Og det blir mulig å laste ned XBLA-spill jeg allerede hadde betalt for ja?

 

Takk for svar

 

Jeg får nok koble opp Wiien min nå ja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har ingenting å si hvor gammel 360en er. Det er 5 års reklamasjonsrett i Norge så MS må fikse konsollen uansett. Siden 360en har ikke vært på markedet i fem år enda er _samtlige_ konsoller gyldige for reperasjon av 3RLOD.

 

Ring Microsoft og fortell hva som har skjedd, de kommer til å spørre noen spørsmål, bla om lysene på strømforsyninga. Konklusjonen blir nok at konsollen må sendes inn for reperasjon. Du får enten ei eske tilsendt deg som du skal putte konsollen oppi (og BARE konsollen, alt av spill, tilbehør som kontrollere og harddisk skal ikke følge med), så hentes den av DHL eller tilsvarende. Reparert konsoll kommer levert på døra etter ca en uke.

Lenke til kommentar

Du må ikke finne på å gå til expert med den, da ser du den ikke på minst en måned...

 

Hadde du gjort sånn som det står i ALLE de andre trådene, og RINGT ms support, så hadde du ikke trengt å lage en post om det ;)

 

Jeg ringte ms support på onsdag 4. februar, og UPS kom på døra på fredag, og tok med seg maskinen... i følge sporingen, er den nå ankommet tyskland, så da går det nok bare en dag eller to, før den blir send i retur... Han fra ups regnet med ca 1uke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...